دبستان خیرساز خاکباز در نیشابور افتتاح شد

نیشابور (پانا) - دبستان خیر ساز خاکباز با همت خیر نیک اندیش یاسمن خاکباز و مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور و اعضای ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دبستان خیرساز خاکباز در نیشابور افتتاح شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت ایام دهه مبارک فجر و عید بزرگ مبعث، گفت: خیرین نیک اندیش دستان خدایند بر روی زمین که مهرورزی و نیک اندیشی آنان بزرگ ترین درس آموزشی برای دانش آموزان به شمار می رود.
سید مهدی قاضی با تقدیر از مسئولان شهرستان به جهت همراهی در مسیر رشد تعلیم و تربیت افزود: امروز شاهد افتتاح چهارمین آموزشگاه پس از مهرماه هستیم که این افتخار بزرگ بر صفحات توفیقات آموزش و پرورش نیشابور اضافه می شود.
وی ادامه داد: در راه اندازی این آموزشگاه تلاش های بسیاری شد و یکی از بال های مهم تعلیم و تربیت که همواره یار و یاور ما بوده اند، اولیای پرتلاش هستند و ما قدر دان تلاش های آنها هستیم.
سید مهدی قاضی اضافه کرد: دبستان خیر ساز یاسمن خاکباز ۱ دارای دو هزار و ۴۵۰ متر عرصه و ۱۲۰۰ متر اعیان با صرف ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی ساخته شده است.
اجرای سرود همگانی " من دختر ایرانم "، اجرای دکلمه در وصف خیر و سرود تلفیقی دانش آموزی از اهم برنامه های دیگر اجرا شده در این مراسم می باشد.

خبرنگار دانش آمز - طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار