برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن در دفتر شهردار شهر زیارت

شیروان(پانا)_ جلسه هماهنگی در برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ در دفتر شهردار با حضور جانشین فرمانده پاسگاه و جانشین فرمانده بسیج و روحانیت شهر و مدیران مدارس و معتمدین شهر وعضو شورای شهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۴۴۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن در دفتر شهردار شهر زیارت

این جلسه با خواندن کلام الله مجید توسط صمد علی پور آغاز و ابتدا روحانیت و سپس عضو شورای شهر و شهردار شهر ضمن خیر مقدم، ایام الله دهه فجر و عید مبعث تبریک گفتند و به بیان پیشنهادات و نظرات پرداختند.

محمدعلی زیارتی عضو شورای شهر در این جلسه عید مبعث و سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفتند و ادامه دادند مسئولیت شرکت در راهپیمایی تنها بر دوش فرهنگیان نیست و همه مردم حق شرکت در راهپیمایی دارند.

عضو شورای شهر اظهار کردند با توجه به حساسیت امسال که دشمنان سعی در تخریب و تبلیغات نادرست دارند، وظیفه شرعی و دینی است که در راهپیمایی شرکت کنیم.

وی بیان کردند: باید همگان خداوند را شاکر باشیم که با وجود انقلاب، به پیشرفت های شگرفی همچون برق، گاز، آب و آسفالت ها و سایر پیشرفت ها رسیدیم که قبل انقلاب این موارد را نداشتیم.

فرهاد زراعتکار شهردار شهر زیارت هم در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند و بیان داشتند: از تک تک مهمانان برای حضور در این جلسه تقدیر و تشکر می کنم و ادامه دادند همه ما به انقلاب و شهدا مدیون هستیم.

فرهاد زراعتکار گفتند: نباید پیشرفت های خوبی که بخاطر انقلاب داریم را نادیده بگیریم. رشد اقتصادی، فرهنگی، صنعت که همگی باعث شده است که بگوییم ایران حرفی برای گفتن دارد.

شهردار شهر زیارت بیان کردند: خیلی از دشمن ها نمی خواهند رشد علمی، فرهنگی و صنعت ببینند و سعی در تضعیف ملت ایران دارند. یکی از نشانه دشمنی آنان ایجاد تحریم هاست که اجازه پیشرفت را به ملت ما ندهند.

اما کشور ایران با وجود این موانع، توانسته به قله های رشد و پیشرفت برسد و هر یک از ما وظایفی داریم که یکی از این وظایف شرکت در راهپیمایی و انتخابات است.

خبرنگار نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار