جلسه کمیته هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در منطقه کهریزک

کهریزک (  پانا) - جلسه کمیته هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در منطقه کهریزک با حضور معاون پرورشی منطقه و کارشناس فرهنگی و هنری، مسئول ستاد دانش‌آموزی نمازجمعه اداره آموزش و پرورش و سرگروه کیفیت بخشی فعالیت پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در منطقه کهریزک

جلسه کمیته هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در منطقه کهریزک با حضور زهرا بی‌پروا معاون پرورشی منطقه و مهسا سیاه‌منصور کارشناس فرهنگی و هنری، هاجر حجتی سرگروه کیفیت بخشی فعالیت پرورشی و رجبی مسئول ستاد دانش‌آموزی نمازجمعه اداره آموزش و پرورش برگزار شد. در این جلسه هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) انجام شد.

بی پروا با بیان پیام ارزشمند امام خمینی"ره" که آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند بیان کرد: راهپیمایی روز قدس باید با شکوه و به بهترین شکل انجام شود. همچنین سیاه منصور کارشناس فرهنگی و هنری منطقه به برگزاری مسابقه تولید محتوا با موضوع روز جهانی قدس تاکید کرد.

مصوبات این جلسه ارسال بخشنامه فراخوان به مدارس و تاکید بر حضور ارزشمند و پررنگ همکاران و اولیاء و دانش‌آموزان، تهیه پوستر و تیزر تبلیغاتی روز جهانی قدس، ارسال در گروه‌ها و کانال‌های مدارس و منطقه و ارسال کلیپ و فیلم کوتاه جهت روشنگری دانش‌آموزان و اولیاء نسبت به مسئله فلسطین بود.

رجبی مسئول ستاد دانش‌آموزی نمازجمعه اداره آموزش و پرورش کهریزک هماهنگی‌های لازم جهت راهپیمایی و بنرهای تبلیغاتی و مسابقات و برنامه‌های اجرایی در مصلی باقرشهر را با ستاد نماز جمعه باقرشهر و مسئولین مربوطه انجام خواهد داد.

برگزاری نشست ها و جلسات در خصوص روز قدس در گروه‌های مجازی مدارس و یا به صورت حضوری در هفته آخر ماه رمضان در مدارس انجام می‌گیرد. همچنین تهیه بنر و اطلاعیه زمان دقیق مراسم و آدرس دقیق حرکت به مدیران و همکاران و دانش‌آموزان مدارس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار