معاون پرورشی آموزش و پرورش کهریزک:

معلمی شغل نیست عشق است

کهریزک (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه کهریزک، معلمی را عشق دانست که گل‌واژه ایمان، تبلور تعهد و تجلی ایثار و فداکاری است.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمی شغل نیست عشق است

زهرا بی‌پروا معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه کهریزک ضمن تبریک عید سعید فطر درباره مقام والای معلم گفت: معلمی شغل نیست عشق است؛ «معلم» گل‌واژه ایمان، تبلور تعهد و تجلی ایثار و فداکاری است. با اندیشه و تدبیر معلم است که یک جامعه قوام و دوام می یابد، رشد می کند، توسعه می یابد و جایگاهی مستحکم و استوار در عرصه بین الملل پیدا می کند.

بی پروا بیان کرد: از این منظر معلمان پیشتازان عرصه تحول، نام آوران توسعه و یادگاران تمدن درخشان ما هستند و جایگاهی بس عظیم و گران در جامعه ما دارند. هفته معلم فرصتی است تا بار دیگر این گنجینه های ارزشمند فرهنگ و هویت جامعه را قدر نهیم و آنان را بر صدر بنشانیم.

وی افزود: اگرچه قدردانی و صدرنشانی آنان، نباید مختص یک روز و هفته باشد بلکه بایسته و شایسته است که معلمان در همه ایام سال قدر بینند و زحمات و مجاهدتهایشان پاس داشته شود. بی شک دغدغه های قشر معلم منحصر به این قشر نیست بلکه دغدغه تمام جامعه است. معلمان از آنجا که نبض فرهنگ و هویت ما هستند، پس سرزندگی و پویایی آنان باید جزو اولویت همه مسئولان کشور باشد زیرا که آینده کشور، حاصل زحمات معلمان و تلاش دانش‌آموزان و همکاری خانواده‌هاست و هماهنگی سه عامل معلم، دانش‌آموز و خانواده خواهد توانست آینده ای روشن را نوید دهد.

در ادامه بی‌پروا گفت: در آستانه «روز معلم»، روز بزرگداشت فرهنگ و تعلیم و تربیت جامعه، ضمن گرامیداشت یاد و نام معلم شهید استاد مرتضی مطهری، این روز بزرگ را به همه معلمان تبریک گفته آرزوی توفیق و سربلندی برای تمامی دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت داریم. امید که در طلیعه دهه پنجم انقلاب، با سرلوحه قرار دادن منویات بیانیه «گام دوم انقلاب» که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده و با تاکید بر اجرای بهینه مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که جزو اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است، شاهد آینده‌ای پربار، روشن و امیدبخش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار