امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان: 

انقلاب اسلامی ایران، نتیجه ایمان به خداوند متعال است 

بهارستان یک(پانا) - امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در مراسم زنگ انقلاب؛ انقلاب اسلامی را، نتیجه ایمان به خداوند متعال دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ایران، نتیجه ایمان به خداوند متعال است 

آیین نواختن زنگ انقلاب با حضور عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، حجت السلام و المسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان، آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین در آموزشگاه کوثر ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

حجت‌ السلام و المسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خصوص انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه ایمان به خداوند، ایمان به اهل بیت و ایمان به دین اسلام است، مردم عزیز کشورمان با ایمان به خداوند و روحیه جنگاوری خود موجب پایه گذاری انقلاب اسلامی ایران شدند که به همراه دیدگاه قوی و پرانگیزه امام خمینی(ره) محقق شد‌.

امام جمعه بخش گلستان ضمن اشاره به نقش راهبردی انقلاب ایران در تحولات سیاسی جوامع اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با محوریت فرامین امام خمینی(ره) با پشت سر گذاشتن تلاش های ابرقدرت های جهان و ایجاد حکومتی برمبنای دین اسلام، معادلات جهان را دچار تحول نمود؛ این تحولات زمانی به اوج خود رسید که مردم با حضور در پای صندوق های رای و پاسخ آری به جمهوری اسلامی آرمان های امام را پاس داشتند.

او همچنین در ادامه مراسم در خصوص شکل گیری هویت انسان بیان کرد: انسان فقط جسم، ظاهر و ماده نیست انسان یک گرایش درونی و خصوصیات خاص خود را دارد و مهم تر از خصوصیات بیرونی ما می‌باشد هویت ما مانند زمان قبل از انقلاب نبود. اگر می‌خواهیم راه سعادت را در پیش بگیریم می‌بایستی همانند امام باشیم و بخشی از شخصیت او را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم.

حجت السلام ولمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان در پایان مراسم ضمن اشاره به هدیه امام خمینی(ره) به مردم ایران تصریح کرد: امام عزت را به ما هدیه کرد تا با آن در برابر دشمنان سر خم نکنیم و همواره با غرور سر خود را بالا ببریم و از خاک کشور خود که ۴۵ سال به دست دشمن نرسیده دفاع کنیم؛ ایران همیشه پشتوانه‌ای همچون مردم عزیز خویش را دارد که در تلاطم دریای مواج حوادث، همچون کوهی در کنار یکدیگر ایستاده اند و از آرمان های رهبر انقلاب اسلامی دفاع خواهند نمود. شایان ذکر است در پایان مراسم از کادر مدرسه و عده‌ای از دانش‌آموزان برای برگزاری چنین مراسمی تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: النا چالیشگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار