استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد:

تسریع در اجرای پست 400 کیلوولت فردوس

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی گفت بنا به مصوبه سفر رئیس جمهور، اجرای پست 400 کیلوولت فردوس باید شتاب بگیرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در اجرای پست 400 کیلوولت فردوس

جواد قناعت در دیدار مدیرعامل برق منطقه ای خراسان، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در سفری که در اربعین حسینی به استان داشت، در جمع مردم فردوس و درمیان، دو موضوع مهم احداث پست 400 کیلو ولت فردوس و راه اندازی مجدد کارخانه قند قهستان را قول داد.

وی تصریح کرد: وعده راه اندازی کارخانه قد قهستان با همه چالش ها و مشکلاتی که به خاطر 10 سال تعطیلی داشت، بعد از گذشت 3 ماه و 23 روز، محقق شد و کام مردم را شیرین کرد.

استاندار تأکید کرد: برای تحقق وعده دوم و احداث پست 400 کیلوولت که در فردوس داده شده نیز چون مطالبه مردم است، باید کارها شتاب بگیرد.

قناعت با اشاره به ظرفیت های معدنی شهرستان فردوس، متذکر شد: اجرای پست 400 کیلوولت در راستای ایجاد زیرساخت ها برای بهره برداری از این ظرفیت های قابل توجه، مؤثر بوده و بسیار ضروری است.

وی به اقدامات وزارت نیرو در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در حوزه اجرای زیرساخت های توزیع و فوق توزیع برق در استان شاهد تحول معناداری هستیم که جای تقدیر دارد.

به گفته وی؛ زیرساخت برق در بهره برداری از ظرفیت های کشاورزی، معدنی، صنعتی و گردشگری نقش بسزایی دارد و در توسعه خراسان جنوبی مؤثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار