مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد:

اعزام ۳۰۰ دانش آموز پسر به اردوهای راهیان نور

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از اعزام‌ ۳۰۰ نفر از دانش آموزان پسر دوره متوسطه استان به ارردوهای راهیان نور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۳۰۰ دانش آموز پسر به اردوهای راهیان نور

سید‌علیرضا موسوی نژاد در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان اظهار کرد: امسال بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز پسر از یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب کشور مانند خرمشهر، دهلاویه، هویزه، شلمچه و طلائیه بازدید می‌کنند.

وی هدف از اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را تربیت نسلی با ایمان، شجاع و تحول‌آفرین دانست و تصریح کرد: در پاییز و زمستان امسال بیش از ۵۰۰ دانش آموز دختر دوره متوسطه استان از یادمان های دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید کردند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه از انتخابات به عنوان مظهر اتحادملی و اقتدار سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: جوانان رأی اولی، نقش مهمی در مشارکت و برگزاری انتخابات پرشور دارند، دشمنان نیز با علم به این موضوع در تلاش هستند که با تاکید بر معیشت و مسائل اجتماعی بر این قشر تاثیر بگذارند و آنها را نسبت به انقلاب دلسرد کنند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تقویت قدرت نرم جمهوری اسلامی در گفتمان منطقه ای و جهانی را یکی دیگر از مظاهر برگزاری پرشور انتخابات برشمرد و گفت: در سال‌های اخیر، دشمنان، با انواع توطئه و تحریم‌ها، سعی در ضربه زدن به اقتصاد و امنیت کشور داشته اند اما مردم ایران با حضور پرشور در صحنه های مختلف از انقلاب و نظام خود دفاع کرده اند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به نهایی شدن امتحانات پایان سال پایه های دهم و یازدهم، عنوان کرد: در امتحانات نهایی این پایه‌ها مسئله تأثیر معدل مطرح نیست بلکه تأثیر سوابق تحصیلی مطرح است و هر کدام از دروس سهم و ضرایبی دارند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان اینکه مؤلفه‌های مختلفی در عدالت آموزشی دخیل است، اذعان کرد: مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی کمک بزرگی به آموزش و پرورش بود که در مسیر اصلی خودش برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار