کارشناس مسئول گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه۱۸ خبر داد:

۲۸۹ دانش آموز و ۱۲۹ همکار فرهنگی در مسابقات قرآن منطقه ۱۸ شرکت کردند

تهران (پانا) - کارشناس مسئول گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه۱۸ تهران از تعداد دانش‌آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در مسابقات قرآن و عترت در منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
۲۸۹ دانش آموز و ۱۲۹ همکار فرهنگی  در مسابقات قرآن منطقه ۱۸ شرکت کردند

مهناز جعفری منش، کارشناس مسئول گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه ۱۸ درباره شرکت کنندگان به تفکیک دختر و پسر گفت: از مجموع ٢٨٩ نفر شرکت کننده در این مسابقات، در بخش دختران ١٨۴ نفر و در بخش پسران ١٠۵ نفر شرکت کردند که مرحله منطقه ای این مسابقات برای دختران در سوم دی ماه و برای پسران در پنجم دی ماه برگزار شد.

وی ادامه داد: ۱۲۹ نفر آمار شرکت کنندگان در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان به تفکیک خانم ها و آقایان در منطقه بود که در ۱۷ دی ماه برگزار شد. این مسابقات در دارالقرآن آل یاسین به صورت حضوری انجام و داوری شد. البته بعضی از رشته ها با توجه به شرایط خاص به صورت مجازی برگزار شد.

جعفری منش گفت: پس از برگزاری مسابقه در میان دانش آموزان و فرهنگیان، داوری ها در کمترین زمان ممکن به انجام رسید و اسامی منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش آموزان طی بخشنامه ای به مدارس ارسال شد. همچنین تقدیرنامه و گواهی حضور شرکت کنندگان مسابقات قرآن فرهنگیان در سطح منطقه در اواخر بهمن ماه پس از برگزاری مراسم اختتامیه به همراه هدایای نفرات برتر تقدیم می شود.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار