فرماندار کاشان:

متخلفان گرانفروشی در لحظه پلمب و برخورد قضایی شوند

مجوز نانوایی‌های متخلف ابطال می‌شود

اصفهان (پانا) - فرماندار ویژه کاشان گفت تنظیم بازار شهرستان از مباحث مهمی است که با مشارکت و کمک مردم حاصل می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
متخلفان گرانفروشی در لحظه پلمب و برخورد قضایی شوند

محمدشریف زارعی در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان، گفت: تنظیم بازار یکی از مهمترین ماموریت های وزارت جهاد کشاورزی و صمت است و لازم است این مجموعه ها با همکاری سایر دستگاه‌ها به ویژه تعزیرات حکومتی ضمن بهره گیری از ظرفیت بسیج اصناف اهتمام بیشتری برای تنظیم بازار انجام دهند.

فرماندار ویژه و رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان اضافه کرد: در بحث قیمت کالاهای مورد نیاز مردم ضمن تشدید نظارت و انسجام بازرسان، برخورد با متخلفین جدی و آنی باشد.

وی در خصوص اعمال قانون متخلفین تاکید کرد: بازرسان در بازدید سرزده از صنوف باید به موارد گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و مباحث بهداشتی توجه ویژه داشته و در همان لحظه نسبت به پلمب آن مکان اقدام کنند چرا که تذکر و جریمه تاکنون اثرگذاری مطلوبی نداشته است.

زارعی تصریح کرد: تیم مشترک بازرسی به ویژه تعزیرات حکومتی شهرستان موظف است پس از پلمب هر واحد صنفی متخلف، نسبت به نصب بنر تخلف در آن مکان و اطلاع رسانی به مردم اقدام کند.

زارعی در خصوص گوشت قرمز نیز بیان کرد: نوع کیفیت گوشت قرمز و درجه یک و درجه دو بودن آن باید توسط دامپزشکی در کشتارگاه مشخص شود، چرا که برخی از مراکز عرضه به لحاظ درجه بندی و قیمت همخوانی ندارد.

فرماندار ویژه کاشان در خصوص مباحث نان، خاطرنشان کرد: یکی از گلایه های مردم در خصوص نان است، اگر نانوایی تخلفی انجام داده و دیگر جریمه کارساز نیست باید آن نانوایی پلمب و مجوز آن نیز ابطال شود و با نصب بنر برای مردم در محل توضیح داده شود چرا که برخی از متخلفین اطلاعات غلط به شهروندان می دهند.

زارعی ادامه داد: در کنار اعمال پلمب و ابطال مجوز برای متخلفین، برای نانوایانی که مردم از آنها رضایتمندی دارند ضمن افزایش سهمیه با نصب بنر تشویق و به شهروندان به عنوان نانوای نمونه معرفی شوند.

دانش آموز خبرنگار: محمد طاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار