مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان:

از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۴ هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان ساخته شده است

سیستان و بلوچستان رتبه اول تحویل کلاس و مشارکت خیرین در سال ۱۴۰۲ را کسب کرد

زاهدان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴ هزار کلاس درس در استان ساخته شده است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۴ هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان ساخته شده است

میثم لک‌زایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش، سکاندار و هدایت کننده نظام تعلیم و تربیت هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در دولت سیزدهم عزم جدی برای ساخت فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان صورت گرفت و در حال حاضر فضای آموزشی در استان ۳/۸ مترمربع است.

لکزایی همچنین بیان کرد: در مجموع در دولت دوازدهم ۳ هزار و ۶۶۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان ساخته شد؛ در حالی که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴ هزار کلاس درس در این استان ساخته و مدرسه سازی به یک جریان تبدیل شده است.

وی در ادامه گفت: اگر اولویت بندی و نیازسنجی به درستی انجام شود، تامین فضای آموزشی و تجهیزات و تعمیرات نیز به خوبی و در جای خود انجام خواهد شد و مدیران و روسای آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق باید ارتباط خیرین مدرسه ساز با نوسازی را فراهم کنند تا پروژه در مراحل مختلف با نظارت این مجموعه انجام شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز گفت: در زمینه آب و فاضلاب نیز اقدام مشابهی در حال انجام و پیگیری است که مشارکت و پیگیری مدیران و روسای آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق را می طلبد.

دانش آموز خبرنگار: نرگس امیردوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار