رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

دولت سیزدهم توجه خاصی به موضوع مدرسه‌سازی دارد

کرمان (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی کشور در سال جاری با نام "‌سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در شهرک شهرداری کرمان گفت دولت سیزدهم توجه خاصی به موضوع مدرسه سازی دارد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم توجه خاصی به موضوع مدرسه‌سازی دارد

حمیدرضا خان‌محمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم کرمان و خوزستان گفت: موضوع نخبه‌پروری مورد تاکید رهبری است و فضای تربیتی برای پرورش نخبگان در مدرسه شکل می‌گیرد.

وی افزود: طبق فرمایش رهبر انقلاب حاج قاسم برای دشمن دلهره‌آور بود اما مکتب وی خطرناک‌تر است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به خدمات بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت منشا خدمات زیادی در کشور شده و این راه ادامه دارد چون اگر بخواهیم هر استانی را آباد کنیم باید بهترین فضاها در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

خان‌محمدی تصریح کرد: دولت سیزدهم توجه خاصی به مدرسه سازی دارد و ساخت این مجتمع بزرگ ۴۰ کلاسه هم خود دلیل روشنی بر این موضوع است.

‌مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی کشور در سال جاری با ۶۲۰۰ متر مربع زیر بنا و در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع با نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور رضامراد صحرایی وزیر، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی، حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز آموزش و پرورش و...همچنین جمعی از نمایندگان مردم شهرستان های استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و...در شهرک شهرداری کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار