مدیر آموزش‌‌وپرورش قرچک:

شوراهای آموزش‌و‌پرورش با هدف نظارت مردم بر عملکرد این نهاد تشکیل شده است

قرچک (پانا) - مدیر آموزش‌‌وپرورش شهرستان‌قرچک، هدف از تشکیل شوراهای آموزش‌و‌پرورش را مشارکت و نظارت مردم بر عملکرد صحیح این نهاد دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۱۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای آموزش‌و‌پرورش با هدف نظارت مردم بر عملکرد این نهاد تشکیل شده است

جلسه شوراهای آموزش‌و‌پرورش با حضور سرپرست فرمانداری، مدیریت آموزش‌‌وپرورش، امام جمعه، شهردار و دیگر مسئولین شهرستان‌قرچک برگزار شد.

در ابتدای جلسه روح‌الله فراهانی مدیر آموزش‌‌وپرورش شهرستان‌قرچک با ارائه گزارشی از مصوبات جلسات گذشته و ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: شوراهای آموزش‌و‌پرورش با هدف تحقق مشارکت مردم بر نظارت عملکرد این نهاد، بهره‌گیری از منابع و امکانات برون‌سازی جهت تاسیس،‌تجهیز فضای آموزشی و پرورشی و تحقق عدالت آموزشی در دی ماه سال ۱۳۷۲ تاسیس شد.

این مقام‌ مسئول در ادامه با اشاره به نقش واهمیت شورا‌‌ها خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عوامل اصلی در راستای تعلیم و تربیت شوراهای آموزش‌و‌پرورش است چراکه این شوراها از افرادی با درایت و متخصص تشکیل شده که تنها هدف آنها توسعه و کیفیت آموزشی در مدارس است.

در ادامه این نشست حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان‌ قرچک، در ابتدای سخنان خود با اشاره هفته شوراهای آموزش‌و‌پرورش بیان کرد: شوراهای آموزش‌و‌پرورش نقش مهمی جهت ارتقا برنامه‌های آموزشی هر منطقه را ایفا به خوبی ایفا می‌کند و باعث شکل‌گیری فرهنگ درست در جامعه نیز می‌شود.

وی از ثبت ۱۰۰۰ دانش‌آموز در اعتکاف امسال خبرداد و افزود: تاکنون ۱۰۰۰ دانش‌آموز در اعتکاف امسال ثبت‌نام کردند که در جای خود آمار خوبی را نسبت به سال‌های گذشته ثبت شده است و خوشبختانه رویش خوبی در این حوزه شاهد بودیم به همین سبب در نظر داریم برنامه های متنوعی را برای اعتکاف‌دانش‌آموزی برگزار کنیم.

سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به انتخابات اسفند ماه و نقش شورا‌ها در این حوزه اظهار کرد: بدنه آموزش و پرورش نقش مهمی در اجرا و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد همچنین شوراها با برنامه‌ریزی درست و عملکرد صحیح می‌توانند شاهد حضور حداکثری رای‌اولی ها و دانش‌آموزان در کنار خانواده‌هایشان باشند.

لازم به ذکر است در پایان جلسه از تمامی اعضای شورای آموزش‌و‌پرورش به‌مناسبت سالروز شکل‌گیری این شورا تجلیل بعمل‌آمد.

خبرنگار دانش‌آموز، هستی‌فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار