مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینای ملارد خبر داد:

پذیرفته شدن طرح‌های پژوهشی دانش‌آموزان ملارد در پارک علم و فناوری پردیس

ملارد (پانا) - مدیر پژوهش‌سرای بوعلی سینا شهرستان ملارد، از پذیرفته شدن طرح‌های دانش‌‌‌آموزان ملارد در پارک علم و فناوری پردیس با هدف آشنایی با طرح‌های سایر دانش‌آموزان و تجاری‌سازی طرح‌های تولیدی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پذیرفته شدن طرح‌های پژوهشی دانش‌آموزان ملارد در پارک علم و فناوری پردیس

سارا عظیم‌زاده، مدیر پژوهش‌سرای بوعلی سینا ملارد در تشریح این خبر گفت: در رویداد پارک علم و فناوری که همه ساله در شهرستان پردیس برگزار می‌شود، دانش‌آموزان پژوهشگر ملاردی، موفق شدند با ارائه طرح‌های علمی پژوهشی خود به صورت گروهی و انفرادی شرکت کنند.

وی در مورد شرایط شرکت در این رویداد عنوان کرد: 51 طرح دانش‌آموزی از شهرستان ملارد در این رویداد پذیرفته شدند و طرح‌های منتخب مربوط به دانش‌آموزان مدارس علامه حلی، فرزانگان شهدای مدافع حرم، مالک اشتر، مسلم ابن عقیل، ستایش2، هیات امنایی فرزانگان و ایثار دختران و از مدرسه غیردولتی مهلا بودند.

عظیم‌زاده افزود: در بین دانش‌آموزان شرکت‌کننده تعداد قابل توجهی، عضو پژوهشگر فعال پژوهش سرای بوعلی سینا بوده که با حضور خود در کارگاه‌های علمی پژوهشی و حمایت مدیران مدارس مذکور توانستند در پارک علم و فناوری حضور یابند.

وی در مورد روند اجرای این رویداد در پارک علم و فناوری گفت: دانش‌آموزان با حضور خود با طرح‌های علمی پژوهشی سایر شرکت‌کنندگان آشنا شده و با استفاده از کارگاه‌های تخصصی در این مجموعه می‌توانند به تقویت بنیه علمی خود پرداخته و در نهایت با ارائه و دفاع از طرح‌های خود در جهت گسترش و تجاری‌سازی آنها گام بردارند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار