مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد:

در شاخص برگزاری نماز جماعت مدارس، کیفیت برگزاری نماز جماعت مورد توجه است

اسلامشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به تشریح شاخص‌های ارزیابی در جشنواره استانی مدیر بالنده با هدف کیفیت‌بخشی به عملکرد مراکز آموزشی در شهرستان‌های تهران پرداخت و گفت، در شاخص برگزاری نماز جماعت مدارس به دنبال ارزیابی فضای نمازخانه نیستیم، بلکه کیفیت برگزاری نماز جماعت مورد توجه است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
در شاخص برگزاری نماز جماعت  مدارس، کیفیت برگزاری نماز جماعت مورد توجه است

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جریان برگزاری نشست تعاملی با مدیران مدارس آموزش و پرورش اسلامشهر که در مرکز امامت اردوگاه شهید غلامی سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش مدیون زحمات مدیران و همکاران در مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران است و امام جعفر صادق (ع)می‌فرماید، اگر کسی را به سمت خوبی‌ها دعوت کردیم درکل جامعه تاثیرگذار است؛ این عبارت همان مصداق تربیت است و با توجه به منویات رهبری، عبور از گردنه‌های سخت با توجه به آموزش و پرورش میسراست.

وی از اجرای طرح جدیدی با عنوان جشنواره مدیر بالنده در شهرستان‌های استان تهران خبرداد و افزود: جشنواره مدیر بالنده با هدف کیفیت‌بخشی به عملکرد مراکز آموزشی اجرا خواهد شد و شیوه‌نامه‌ و شاخص‌های مهم طرح به مناطق شهرستان‌های تهران ارسال شده و جشنواره مدیربالنده در مقاطع مختلف و در طول ماه‌های آینده بر اساس جداول برگزار خواهد شد؛ یکی از شاخص‌های ارزیابی فعالیت‌های تربیتی در مدارس پرداختن به نماز جماعت دانش‌آموزی است که در شاخص برگزاری نماز جماعت در مدارس به دنبال ارزیابی فضای نمازخانه نیستیم، بلکه کیفیت برگزاری نماز جماعت موردتوجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه به اجرای طرح‌های مهم با عناوینی از جمله، مجمع کودکان بازمانده از تحصیل، توجه به رشته‌های مهارتی و افتتاح ۷۳ پروژه آموزشی در شهرستان‌‌های استان تهران اشاره کرد.

در ادامه اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی در رابطه با طوفان‌ الاقصی، شهادت و مظلومیت مردم فلسطین،غزه و نکوداشت شهدای دانش‌آموز حادثه کرمان بیان کرد: ضرورت دارد در کنار شهادت‌ها و مظلومیت مردم، دستاوردهای قیام مردم غزه و سایر موارد مهم از جمله،عفاف و حجاب در نشست‌های بصیرتی برای جوانان تبیین شود. ما امانت‌دار قلب روح و فکر دانش‌آموزان هستیم و در فضای مجازی لازم است،سواد رسانه را بالا ببریم و در این راستا همکاری خوبی بین سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) و آموزش و پرورش اسلامشهر در زمینه برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌‌ای وجود دارد.

قنبری با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ بر ضرورت مشارکت حداکثری همگان تأکید کرد و گفت: ما نیازمند یک مجلس قوی برای اداره کشور هستیم و فرهنگیان ما در آموزش و پرورش با توجه به حضور پرشور در انتخابات‌‌ دوره‌های قبل، در این دوره نیز با شرکت حداکثری و فعالیت در حوزه‌های اجرایی نقش خواهندداشت.

سپس هادی ایلکا، فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: آمریکا از اندیشه متفاوت و حکمرانی ایران اسلامی در مقابل نظم جهان نوین‌حهانی خود هراس دارد و با اجرای برنامه‌های گوناگون سعی در بی‌ثباتی سیاسی، اقتصادی ایزان اسلامی دارد و اجرای تحریم‌های ظالمانه هم نمونه مهمی از این موارد است. اکنون که جنگ نظامی دیگر چاره کار نیست، دشمنان به اجرای طرح‌های ناامیدی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به حاکمیت روی آوردندو در این راستا ضرورت دارد دشمن‌شناسی را به نسل جوان در مدارس آموزش دهیم.

ایلکا اظهارکرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان ما از نقش بسزایی برخوردار است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار