فرمانده سپاه شهرستان بهارستان:

تفکر و سبک زندگی شهید سلیمانی تا ابد الگوی ایرانیان خواهد بود 

بهارستان یک (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در مراسم فرزندان حاج قاسم، تفکر و سبک زندگی شهید سلیمانی را الگوی زندگی ایرانیان دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۵۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تفکر و سبک زندگی شهید سلیمانی تا ابد الگوی ایرانیان خواهد بود 

سرهنگ پاسدار صمد سلطانی فرمانداه سپاه شهرستان بهارستان در رابطه با علاقه دانش‌آموزان به شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: علاقه و ارادت دانش‌آموزان به سردار سلیمانی بسیار پررنگ است و اینچنین برنامه‌ها باعث می‌شود که دانش‌آموزان در مسیر خود ثابت‌ قدم‌تر و استوارتر شوند و تاثیر این برنامه‌ها بر دانش‌آموزان شگرف است.

وی در ادامه با اشاره به راه شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: تمام دانش‌آموزان، خصوصا بسیجیان ادامه دهنده راه شهید حاج قاسم سلیمانی خواهند بود و راه ایشان را الگو و سر مشق زندگی خود قرار خواهند داد تا بتوانند در زندگی حال و آینده خود، تصمیماتی درست بگیرند؛ ما مسئولین نیز همراه دانش‌آموزان از همین جا اعلام می کنیم که ایستاده‌ایم و ادامه‌دهنده راه این بزرگ مرد هستیم و با آرمان‌های شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق می‌کنیم.

سلطانی در ادامه اظهار کرد: سردار سلیمانی انسان‌های تنبل را دوست نداشت و همیشه به دانش‌آموزان و جوانان توصیه می‌کردند که در مسیر زندگی خود تلاش کنند و از تنبلی دوری کنند؛ حاج قاسم دلش می‌خواست با دشمنان اسلام و ایران بجنگد، ایشان می‌دانستند اگر بدن‌شان ضعیف باشد، نمی‌توانند دشمنان را شکست دهند به همین دلیل مکرراً ورزش و مطالعه می‌کردند تا قدرت و اطلاعات خود را افزایش دهند.

وی در پایان سخنان خود در خصوص نحوه زندگی حاج قاسم بیان کرد: ایشان مردی بزرگ در تاریخ اسلام و ایران هستند و همواره به دنبال شکست دشمنان اسلام بودند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردند؛ شما دانش‌آموزان نیز باید راه ایشان را ادامه دهید و در زندگی خود از هیچ تلاشی برای پیروزی و موفقیت دریغ نکنید.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی بیرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار