مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

محوریت تمامی فعالیت‌های آموزش و پرورش، دانش‌آموز است

بهارستان یک (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در کارگاه آموزش کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی نواحی ۲۱ گانه، محوریت تمامی فعالیت‌های آموزش و پرورش را دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۵۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
محوریت تمامی فعالیت‌های آموزش و پرورش، دانش‌آموز است

کارگاه آموزش کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی نواحی ۲۱ گانه و رابطین خبری معاونت های اداره کل شهرستان های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر نقش محوری دانش آموزان در برنامه ها گفت: در فضای آموزش و پرورش همه چیز برای دانش آموزان است و آنها نقش محوری تمام فعالیت های آموزش و پرورش را بر گردن دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: دانش آموزان از ظرفیت بالایی برخوردارند که کشف و رشد این استعداد ها در زمینه های خبری بر عهده شما مسئولین روابط عمومی است. محتوا سازی برنامه ها با شماست و در این راه می توانید از ظرفیت های دانش آموزی به خوبی بهره برده و رویداد های مهم را با آنها تنظیم کنید.

بهرامی ضمن اشاره به نقش کانال های اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد شاهد هستیم که خبرگزاری های بزرگ برای اطمینان از صحت خبر، به کانال آوای تعلیم اداره کل مراجعه می کنند. این امر نشان دهنده اوج توانمندی و درصد اعتبار کانال های اطلاع رسانی است که میتوانند خط دهنده نظام آموزشی باشند.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست از کارشناسان برتر در بررسی عملکرد پروژه مهر مناطق با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: مبینا طلوعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار