معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز خبر داد:

پذیرفته شدن ۶ مقاله در کنفرانس ملی آموزش فیزیک از البرز

کرج ( پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از پذیرفته شدن ۶ مقاله در قالب سخنرانی در کنفرانس ملی آموزش فیریک خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پذیرفته شدن ۶ مقاله در کنفرانس ملی آموزش فیزیک از البرز

لیلا الماسی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه این کنفرانس توسط اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک ایران و انجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک استان البرز برگزار می شود، عنوان کرد: شرکت کنندگان از مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکترا از سراسر کشور در این کنفرانس حضور داشته که ده درصد آثار مربوط به استان البرز با شش مقاله پذیرفته شده در قالب سخنرانی و باقی مقالات در قالب پوستر است.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس را کیفیت بخشی به آموزش فیزیک درسطح کشور دانست و افزود: در سایه حمایت قابل تقدیر سید جلال نصر بنیانگذار بنیاد نصر که دغدغه ی افزایش کیفیت آموزشی بویژه در درس فیزیک را دارند، مراکز مهم سراسر کشور همانند مرکز لیزر ایران و دانشگاه خوارزمی، آزمایشگاه های پرتابل خود را در دو قسمت در این همایش مستقر خواهند نمود و برای معلمان و دانش آموزان برخی آزمایش های فیزیک را به نمایش خواهند گذاشت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به محل برگزاری این کنفرانس در مرکز تربیت مربی کودک واقع در حسن آباد کرج اظهار کرد: این کنفرانس از هجدهم تا بیستم دی ماه ۱۴۰۲ به مدت سه روز برگزار خواهد شد که هجدهم دی ماه افتتاحیه و بیستم دی ماه اختتامیه این کنفرانس خواهد بود.

قابل ذکر است امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان سخنران ویژه و اساتید برتر فیزیک کشور از سخنرانان علمی این همایش خواهند بود.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار