معاون تربیتی آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران:

دانش‌آموزان آینده‌سازان معنوی کشور هستند

تهران (پانا) - معاون تربیتی آموزش و پرورش منطقه ۸ عنوان کرد وظیفه خانواده‌ها و مربیان این است که دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کنند تا بتوانند انسان‌های وارسته و مفیدی برای آینده جامعه شده و آینده‌سازان معنوی کشور باشند.

کد مطلب: ۱۴۳۵۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان آینده‌سازان معنوی کشور هستند

طاهره صاحب الزمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم دبستان آزادگان در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده صالح گفت: جشن تکلیف یک عید برای نوجوانان و دانش آموزان و این روز یک نقطه عطف در زندگی آنان محسوب می شود و در چنین دوره ای از زندگی، نوجوان مکلف می‌شود برخی بایدها و نبایدها را در زندگی رعایت کند.

صاحب الزمانی افزود: راه رسیدن به سعادت ابدی قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم است و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه به ویژه بین دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر گام های اساسی و موثری برداریم.

وی اظهار کرد: شما عزیزان از نظر عقلی و جسمی به حدّی رسیده اید که خداوند به شما دستور می دهد و باید خوشحال باشید که خواسته ها و دستورهای معبود خویش را اطاعت کنید و آن را به عنوان یک روز پرشکوه به یاد داشته باشید.

وی بیان کرد: وظیفه خانواده‌ها و مربیان این است که دانش‌آموزان امروز را به گونه‌ای تربیت کنند که بتوانند انسان‌های وارسته و مفیدی برای آینده جامعه شده و آینده‌سازان معنوی کشور باشند.

صاحب الزمانی با توصیه به دانش‌آموزان به منظور برپایی نماز، عنوان کرد: نماز خواندن، نوعی شکرگزاری و در واقع به جای آوردن شکر درخصوص. نعمت‌های الهی است و اگر انسان شکرگزار نعمت‌های الهی باشد، خداوند هم نعمت‌های خود را افزایش می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار