معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری تهران:

9 دی را ملت بزرگ ایران به صورت خودجوش خلق کردند

تهران (پانا) - معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری تهران بیان کرد 9 دی را ملت بزرگ ایران به صورت خودجوش خلق کردند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
9 دی را ملت بزرگ ایران به صورت خودجوش خلق کردند

مراسم گرامیداشت ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با رویکرد تبیین فتنه سال ۸۸ و تدابیر بصیرت‌گونه مقام معظم رهبری در حل این اتفاقات، با حضور سردار صفر‌علی براتلو؛ معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری تهران، سیداحمد موسوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش پایتخت و جمعی از همکاران فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در مسجد قدس برگزار شد.

سردار صفر‌علی براتلو؛ معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری تهران ضمن تبریک حماسه ۹ دی ماه؛ روز بصیرت و میثاق امت با تکیه بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه بصیرت یعنی بدانیم شمری که سر از حسین برید، همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت، گفت: «ملت ایران خالق حماسه ماندگار ۹ دی است که با الهام از هدایت الهی، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه، با بصیرت انقلابی، بزرگترین، پیچیده‌ترین و شکننده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند، نهم دی یکی از زیباترین روزهای تاریخ کشور عزیزمان است، حماسه‌ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خودجوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.»

وی ادامه داد: «سال ۸۸ در شرایطی که دشمن همه داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را برای براندازی نرم به صحنه آورده بود، واکنش فراگیر، خودجوش و عاشورایی مردم ایران همه محاسبات دشمن را درهم ریخت و کشور را از یک خطر جدی عبور داد. حماسه نهم دی‌ماه کارآمدی نظام دینی را در عبور از بحران‌ها نشان داد و ثابت کرد که اگر همه قدرت‌های سیاسی جهان در مقابل نظام اسلامی بایستند، این نظام قادر است با پشتوانه مردمی در مقابل آنها بایستد و اهداف خود را به‌پیش ببرد.»

براتلو با تاکید بر اینکه امروز قدرت علمی و نظامی ایران همه دنیا را فراگرفته و این پیشرفت‌ها و دستاوردها مرهون خون‌های تقدیم شده شهدای والامقام و بصیرت پیامبرگونه مقام معظم رهبری است، افزود: «حماسه ۹ دی، پیروزی‌های جبهه مقاومت و فرآیند پیشرفت انقلاب اسلامی نتیجه گوش سپاری به نصایح پیامبرگونه مقام معظم رهبری بوده است، که در صورت نبود این نصایح ما به ۹ دی نمی‌رسیدیم‌، در این راستا کمتر سخنی از تاکیدات مقام معظم رهبری به میان می آید. در فتنه سال ۸۸ که عده‌ای دال بر تقلب در انتخابات را داشتند، باید به نصایح حضرت آقا مبنی بر بازشماری آراء گوش فرا می‌دادند، نه اینکه با هتک حرمت به پرچم امام حسین (ع)، زمینه برپایی فتنه‌های گوناگون را فراهم کنند که الحمدلله این فتنه‌ها با بصیرت ولی فقیه به خوبی حل شد.»

وی در ادامه گفت: «در سال گذشته چرا شعارهای دشمنان علیه ولی فقیه بود؟ پاسخ آن بسیار ساده است؛ زیرا ما نقش مقام معظم رهبری و دستاوردهای انقلاب را به خوبی برای نسل جوان تبیین نکردیم. هنگامی که تمام دنیا منتظر شکست سوریه بودند، حضرت آقا ندای پیروزی همچون جنگ خیبر را دادند که این اتفاق به عینه تکرار شد. در فتنه سال گذشته نیز حضرت آقا با بینش و بصیرت خود با تکیه بر تقوا خبر از برتری دادند که شاهد پیروزی و شکست دشمنان در کشور بودیم‌.»

این مقام با تاکید بر تبیین بصیرت‌های جانشین بر حق امام زمان در مدارس کشور اظهار کرد: «فرهنگیان باید در مدارس، دانش‌آموزان را با قرآن مایوس کنند تا دشمن نتواند راه نسل جوان را از قرآن و دین اسلام دور کند. تنها راه جلوگیری از این اتفاق نیز عمل به تقوا است. حضرت آقا پیش‌بینی بسیاری از پیروزی‌های جنگ روسیه و لبنان را داده بودند که همه این موارد نشان از تقوا الهی ایشان دارد.»

وی افزود: «امروز ما باید با همه توان، وجود و قدرت خود پای نظام بایستیم؛ چرا که این کشور خیمه‌گاه امام زمان است و دغدغه‌مندی دین در آن بسیار مشاهده می‌شود. ما در زمان امیرالمومنین نیز فتنه‌های بسیاری را از سوی دشمنان شاهد بودیم که این فتنه هیچ زمان نتوانست کار به جایی برساند. امروز نیز ما به فرمایش رهبر انقلاب نزدیک به قله هستیم که این نزدیکی حاکی از عدم کاربری فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در مسیر پیشرفت انقلاب دارد‌. اکنون جمهوری اسلامی به فضل خدا و برکت تدابیر و درایت مقام معظم رهبری و شجاعت حاج قاسم سلیمانی در مقابل همه فتنه‌های دشمنان به پیروزی رسیده و توانسته به پایگاهی قدرتمند و الگویی برای مظلومان جهان تبدیل شود.»

معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری تهران با بیان اینکه توجه این دولت به تدابیر و رهنمون حضرت آقا است و این توجه قطعا موجب پیشرفت ما در حوزه نظامی و علمی می شود، تصریح کرد: «وحدت و همبستگی امروز، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و دشمن با ظهور امپراطوری رسانه‌ای و شبکه‌های دروغین ماهواره‌ای و ضد انقلابی، به دنبال برهم زدن این اتحاد و انسجام مردم و مسئولان است که الحمدلله توجه این دولت به نصایح و فرمایشات مقام معظم رهبری راه شکاف میام ملت و مسئولین را مسدود کرده است. انشالله هدایت‌های مقام معظم رهبری حلال مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود؛ چراکه این تاکید مقام معظم رهبری است و ما به برآوردهای حضرت آقا اعتقاد داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار