امام جمعه شهرستان اسلامشهر عنوان کرد:

مترو اسلامشهر پروژه استانی و نیازمند توجه بیشتر نمایندگان مجلس است

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر در خطبه نماز جمعه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پروژه مترو اسلامشهر را طرح استانی برشمرد و اختصاص بودجه از طرف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را ضرورتی مهم دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۰۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مترو  اسلامشهر پروژه استانی و نیازمند توجه بیشتر نمایندگان مجلس است

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جریان خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی منطقه و با حضور، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای‌اسلامی برگزار شد، در سخنانی با دعوت همگان به رعایت تقوا و حدود الهی و گرامی‌داشت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه‌زهرا (س)، پرچمدار تقوای سیاسی و در خط مبارزه با طاغوت بودند و از ولایت امام‌علی (ع) دفاع کردند، تا به شهادت رسیدند و در مجموع ایشان آیینه تمام نمای سیرت و اخلاق پیامبر اسلام بود.

وی با اشاره به تحولات فلسطین و جنایات آمریکا و اسرائیل بیان کرد: بارزترین نمونه برای شکست عظمت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست در منطقه طوفان‌الاقصی بود و اعتقاد داریم، مبارزان فلسطینی آمریکا و اسرائیل را محو خواهند کرد و خاورمیانه جدید شکل خواهد گرفت و به زودی شاهد آزادی قدس شریف نیز خواهیم بود.

امام جمعه اسلامشهر در رابطه با روز دانشجو افزود: دانشجویان قوه محرکه کشور و دارای استعدادهای عظیمی هستند که در شکستن تحریم‌ها نقش بسزایی داشتند و در ادامه، با گرامی‌داشت هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گفت، با برنامه‌هایی که آموزش و پرورش اسلامشهر در حال اجرا دارد، می‌بایست در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآن، عترت و تلاش مضاعف داشته باشیم.

حجت‌الاسلام برقراری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامشهر گفت: شهرستان اسلامشهر، به عنوان شهر شهیدپرور، حافظان قرآن، قهرمانان ورزشی و مهد سرود شهرت دارد، لیکن مشکلاتی در این شهرستان وجود دارد که با توجه به اینکه هزینه مترو اسلامشهر بیشتر از طرف شهرداری اسلامشهر در اجرا است و برای مردم هم خیر و برکت نیز دارد، ولی باعث گرانی اجاره مسکن شده و می‌بایست به طرح‌های نهضت‌ملی مسکن توجه بیشتر شود و درآمد شهرداری تنها خرج مترو نشود؛ این پروژه استانی است و اختصاص بودجه از طرف ۳۰ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با همت رئیس مجلس ضروری است.

وی به سایر مسائل شهرستان اسلامشهر از جمله حریم شهرستان، راه آهن، بیمارستان در حال احداث منطقه و بالا بودن هزینه دارو و درمان، اشتغال و ازدواج اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: با همدلی مسئولان کشور و شهرستان این مشکلات در کل کشور و منطقه حل شود.

شایان ذکر است، در مراسم نماز جمعه اسلامشهر که با برپایی میز خدمت دانشگاه‌های منطقه همراه بود، با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از دانشجویان برتر دانشگاه‌های شهرستان اسلامشهر و دانش آموزان آموزشگاه شهید ایرجی آموزش و پرورش اسلامشهر تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار