مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، نقش موثری را ایفا می‌کنند

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نقش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و توجه به مسائل تربیتی در واحدهای آموزشی را موثر برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، نقش موثری را ایفا می‌کنند

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در مراسم تقدیر از دانشجویان ورودی سال ۹۹ دانشگاه فرهنگیان منطقه که در مدارس شهرستان اسلامشهر در حال تدریس به دانش‌آموزان هستند، در سخنانی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان در تراز انقلاب‌اسلامی است، اظهار کرد: امیدواریم آموزش و پرورش اسلامشهر و دانشگاه فرهنگیان با استفاده از اساتید مجرب، تعامل دوسویه بیشتر در جهت پیشرفت دانشجویان داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در مهر ۱۴۰۲ آمار دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرد و در آغاز سال تحصیلی با ۷۰۰ کلاس بدون معلم در مقطع ابتدایی روبرو بودیم و همکاران مدیر با تلاش توانستند این موضوع را اداره کنند و البته مدیران آموزش و پرورش در کنار مسئله آموزش می‌بایست به مسائل خدماتی مدرسه هم توجه داشته باشند و از سوی دیگر با توجه به اینکه تعدادی از مدارس ما حالت قلع و قمع داشتند، لیکن توانستیم رتبه اول مستندسازی املاک آموزش و پرورش را در سطح استان کسب کنیم.

قنبری تصریح کرد: ما اعتقاد داریم دانشجویان در حوزه دانشگاه فرهنگیان می‌بایست در کنار مسئله آموزش به مسائل تربیتی هم توجه کنند تا در آینده نزدیک در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در واحدهای آموزشی از نقش بسزایی برخوردار باشند.

در بخش دیگری از برنامه محمدحسین‌نژاد، رئیس دانشگاه فرهنگیان شهرستان اسلامشهر هم در سخنانی بیان کرد: حضور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر تجربه خوبی برای آنان خواهد بود و دانشجویان می‌توانند با کسب تجربه در زمینه مسائل آموزشی و پرورشی به بچه‌های این آب و خاک خدمت کنند.

شایان ذکراست، در این مراسم که در هنرستان فنی‌حرفه‌ای مهر ایران برگزار شد و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و مدیران واحدهای آموزشی و سایر مسئولان نیز حضورداشتند،از دانش‌جویان دانشگاه فرهنگیان شهرستان اسلامشهر تقدیر شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار