معاون امور عمرانی استاندار البرز عنوان کرد:

نقش آموزش و پرورش در زمینه ترویج فرهنگ پژوهش یک نقش اساسی است

کرج (پانا)- معاون امور عمرانی استاندار البرز درآیین افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان البرز که در مدرسه فرزانگان سه کرج برگزار شد، گفت نقش آموزش و پرورش در زمینه ترویج فرهنگ پژوهش یک نقش اساسی است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش آموزش و پرورش در زمینه ترویج فرهنگ پژوهش یک نقش اساسی است

کاوه حدادپور معاون امور عمرانی استانداری استان البرز با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه هفته پژوهش در یک مدرسه افزود: به دلیل نقش بنیادین آموزش و پرورش در زمینه پژوهش، افتتاحیه این هفته، در یک مدرسه برگزار شد. چرا که آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ سازی نقشی بی‌بدیل دارد.

وی اظهارکرد: در زمینه پژوهش نگاه صرف به مباحث نظری نگاه کاملی نیست، بلکه می بایست زمینه را برای گسترش کار و کارآفرینی فراهم نمود، همانند بسیاری از کشورها که کارآفرینی و کارگری اهمیت بسیار زیادی دارد.

معاون استاندار البرز با اشاره به نقش اساسی آموزش و پرورش درزمینه پژوهش و فناوری گفت: آموزش و پرورش در ارتقای فرهنگ پژوهش یک نقش اساسی دارد، چرا که یک پژوهشگر به یکباره خلق نمی‌شود، بلکه آن فرد پله پله از مدرسه شروع می‌کند تا به این جایگاه برسد

حدادپور در پایان تصریح کرد: فعالیت پژوهشی یک فعالیت بسیار دشوار است و امید داریم با تلاش همه مسئولین به ویژه آموزش و پرورش و وزارت علوم، اتفاقات خوبی در زمینه پژوهش فناوری در سطح استان البرز رقم بخورد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار