سرهنگ دوم نیروی انتظامی مشهد:

وظیفه نیروی انتظامی هنگام مواجه شدن با زلزله، حفظ امنیت مناطق است

مشهد (پانا) - سرهنگ دوم نیروی انتظامی مشهد در رابطه با وظیفه نیروی انتظامی هنگام مواجه شدن با زلزله گفت نیروی انتظامی نیز مانند دیگر ارگان‌ها وظایفی را بر عهده دارد که یکی از آنها حفظ امنیت هنگام رو به رو شدن با زلزله است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه نیروی انتظامی هنگام مواجه شدن با زلزله، حفظ امنیت مناطق است

اسماعیل نوری، سرهنگ دوم نیروی انتظامی مشهد در گفت‌وگو با پانا گفت: هنگام وقوع زلزله کلیه ماموران نیروی انتظامی به مناطق زلزله زده اعزام می شوند.

وی همچنین در رابطه با وظایف نیروی انتظامی هنگام وقوع زمین لرزه گفت: کنترل مراکز مختلف مانند بانک ها سخت می‌شود که وظیفه نیروی انتظامی در آن زمان کنترل و بررسی مراکز مختلف است. همچنین در آن زمان کلیه خودروها توسط نیروی انتظامی کنترل می‌شود تا سوء استفاده ای از آن موقعیت انجام نشود. به طور کلی وظیفه نیروی انتظامی هنگام وقوع زلزله تأمین امنیت آن منطقه است.

نوری در ادامه گفت: در رابطه با مانور زلزله تمامی ارگان ها فعالیتی را بر عهده دارند که آموزش و پرورش در خصوص فرهنگ سازی و آموزش نکات ایمنی به خوبی عمل کردند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: باید توجه کنید هنگام وقوع زلزله در حال حرکت نباشید و قبل از وقوع حادثه مناطق ایمن را شناسایی کنید؛ سپس بعد از گذشت چند ثانیه از وقوع حادثه خود را به مکانی ایمن برسانید.

دانش آموز خبرنگار: هستی انسان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار