رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در دیدار با مدیران رسانه‌های استان عنوان کرد:

افزایش آمار طلاق در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با گلایه از آمار بالای طلاق در خراسان جنوبی تأکید کرد‌ مسئولان تصمیم‌ساز در جلسات واقعیت‌ها را اعلام کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۷۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آمار طلاق در خراسان جنوبی

حجت الاسلام علی موحدی راد در دیدار مدیران رسانه های خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به جمعیت خراسان جنوبی میزان طلاق ثبت شده در این استان بسیار بالاست و باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

وی در ادامه گفت: بسیج و بسیجی یک اعتقاد، باور و یک ایده است و صرف پوشیدن لباس نیست.
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: اگر هر کدام از ما در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه خون شهدا بنا شده است، دغدغه مردم و نظام را داشته باشیم و برای مردم مطالبه گری کنیم، دارای اعتقاد بسیجی هستیم.
وی ادامه داد: هر کس به نظام جمهوری اسلامی و دفاع از آرمان ها و ارزش ها، اعتقاد و باور داشته باشد و مطالبه گری کند و به دنبال خدمت شایسته به مردم باشد می توان گفت آن فرد، بسیجی است. رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از رسالت های بر دوش رسانه ها و سایر خادمان مردم، موضوع جهاد تبیین است، افزود: لازم است که خدمات، تلاشها و زحماتی که در چهار دهه اخیر نظام جمهوری اسلامی انجام شده است به اطلاع مردم برسد.
حجت الاسلام موحدی راد ادامه داد: برخی از شعارهای مقام معظم رهبری متأسفانه تنها در حد چاپ یک پوستر و چند همایش مورد توجه قرار می گیرد اما در عمل برخی از مدیران دیده نمی شود و مقام معظم رهبری چندین سال است که به بحث شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و … اشاره کرده اند قطعا اگر یک مقدار چشم و گوش خود را باز می کردیم اتفاقات سال گذشته رقم نمی خورد.
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی عنوان کرد: یک سری از افراد داده های غلطی را به نسل جوان می دهند؛ باید واقعیت ها را برای جوانان بیان و روشن کنیم و خدماتی را که نظام جمهوری اسلامی ارائه می دهد را تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ رسانهای است، گفت: اصحاب رسانه با روشنگری خود می توانند در آن ظلمت و تاریکی، راه را برای جوانان روشن کنند تا اقشار جامعه به خصوص جوانان راه را از بی راه تشخیص دهند.
در این جلسه فعالان رسانه به تشریح دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار