برگزاری مسابقات دانش‌آموزی دوومیدانی به مناسبت هفته بسیج در آباده

آباده (پانا) - دانش آموزان متوسطه در مسابقات دو ومیدانی یادواره شهیدعلی عباس حسین پور شرکت کردند. دانش‌آموزان دختر و پسر بصورت مجزا در ۸ ماده این رشته در استادیوم تختی به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات دانش‌آموزی دوومیدانی  به مناسبت هفته بسیج در آباده

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان آباده با بیان اینکه ۱۱۲نفر دانش‌آموزان متوسطه در مسابقات دو ومیدانی یادواره شهید علی عباس حسین پور شرکت کردند، گفت: شهید حسین پور نایب قهرمان دو ومیدانی در کشور بود و دانش‌آموزان باید زندگی این شهید را الگو قرار دهند.

قاسم خلیفه در حاشیه برگزاری این مسابقات که در استادیوم‌ تختی برگزار شد؛ اظهار کرد: در نظر داریم دانش‌آموزان همه مقاطع در این رشته ورزشی با هم به رقابت بپردازند و برنامه‌ریزی شده است که آموزش و پرورش آباده به قطب ورزش دانش‌آموزی شمال فارس تبدیل شود.

وی با تاکید بر نقش ورزش در سلامت جسم و روح‌ دانش‌آموزان افزود: شرکت‌کنندگان در میادین ورزشی با یادگیری منش پهلوانی، مدارس قوی را برای ایران قوی می‌سازند.

این مسابقات به همت کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و هیئت دو‌ و میدانی اداره ورزش و‌ جوانان، مدارس متوسطه ۲ و همکاری دبیران تربیت بدنی، برگزار شد و دانش‌آموزان در ۸ ماده مختلف دو و میدانی شامل دو ۱۰۰متر، دو ۴در ۱۰۰متر امدادی و دو ۸۰۰متر، دو ۳۰۰۰متر، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و پرش طول به رقابت پرداختند و‌ در پایان مدرسه پسرانه امام‌ خمینی(ره)، و آموزشگاه دخترانه سما به مقام‌های اول تیمی دست یافتند. مقامات انفرادی نیز در هر ماده مشخص شد. منتخبان هر یک از رشته‌های دو و میدانی آذرماه به مسابقات استانی که در شیراز برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار