برگزاری مسابقه دوی صحرانوردی در شهرستان املش

املش (پانا) - مسابقه دوی صحرانوردی قهرمانی آموزشگاه‌های استان گیلان با شرکت ۱۲۷ ورزشکار در قالب ۱۴ تیم در مقطع متوسطه اول و دوم در شهرستان املش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه دوی صحرانوردی در شهرستان املش

این مسابقه تحت عنوان مسابقات انتخابی آموزشگاه‌های استان گیلان جهت شرکت در مسابقات کشوری با حضور 127 دانش آموز در قالب 14 تیم از مناطق مختلف استان از پارک گلستان شهرستان املش به سمت انتهای روستای شب خوس پهلو(سد کهلستان) و بالعکس که مسافت تقریبی آن چهار کیلومتر است، انجام شد که نفرات برتر این مسابقات به شرح ذیل اعلام شدند.

مقام اول امیررضا آقابراری از رحیم آباد، مقام دوم امیرحسین شعبانی از رضوانشهر، مقام سوم شهرام جانباز از کومله، مقام چهارم حافظ خادمی از رضوانشهر و مقام پنجم امیرحسین ساعدی از خشکبیجار در مقطع متوسطه دوم کسب کردند. در مقطع متوسطه اول اسحاق محمدی از رضوانشهر مقام اول، علی اکبری از املش مقام دوم، امیرعلی رژه از ماسال مقام سوم، امیرعلی شمسی از خشکبیجار مقام چهارم و سینا سنگ تراش از رضوانشهر مقام پنجم راکسب کردند.

در قسمت تیمی نیز تیم های برتر از مقطع متوسطه اول شامل تیم رضوانشهر مقام اول، تیم املش مقام دوم و تیم تالش مقام سوم و از مقطع متوسطه دوم تیم رضوانشهر مقام اول، تیم املش مقام دوم و خشکبیجار مقام سوم را کسب کردند.

در پایان به تیم ها و نفرات برتر جام، مدال و جوایزی اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل رضوی امام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار