اختتامیه مسابقات دو ومیدانی دانش‌آموزان پسر در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد (پانا) - اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات دو ومیدانی دانش‌آموزان پسر با حضور مسئولان آموزش و پرورش با اعلام نتایج تیمی، در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه مسابقات دو ومیدانی دانش‌آموزان پسر در شهرکرد برگزار شد

سی و هشتمین دوره مسابقات دو ومیدانی دانش آموزان پسر کشور در حالی برگزار شد که در این مسابقات 380 دانش آموز از 31 تیم در 19 ماده باهم رقابت کردند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات علاوه بر اهدای مدال به ورزشکاران، نتایج تیمی کسب شده اعلام و از تیم های برتر تجلیل شد. بر اساس گزارش کمیته ثبت نتایج، نتایج تیمی کسب شده به شرح ذیل است:

استان همدان با 83.5 امتیاز رتبه اول ، استان گلستان با 65 امتیاز رتبه دوم و استان بوشهر با 63 امتیاز رتبه سوم و استان اردبیل، کاپ اخلاق را کسب کردند.

همچنین استان های زنجان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، تهران و آذربایجان غربی هم به ترتیب موفق به کسب رتبه های چهارم تا هفتم شدند.

باتوجه به شعار این دوره مسابقات یعنی (دانش آموز ورزشکار ، حامی و حافظ محیط زیست) از تیم های برتر در زمینه حفظ محیط زیست تجلیل شد که طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، استان بوشهر، تیم شهرستان های تهران و استان آذربایجان غربی، به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

خبرنگار دانش آموز : یاسین سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار