برگزیدگان روز دوم مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کشور در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - مدال‌های برگزیدگان رشته دوومیدانی، پرتاب دیسک و نیزه در مرحله کشوری اهدا شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان روز دوم مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کشور در چهارمحال و بختیاری

کمیته برگزاری مسابقات، نتایج روز دوم مسابقات دانش آموزی کشور را به این شرح اعلام کرد: در رشته پرتاب نیزه، محمد طاها آرخی از گلستان رتبه اول ، امیر رضا خادمی از لرستان رتبه دوم و بهرام مرادی از لرستان رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته دو ومیدانی 300 متر ، امیرحسین خداکرمی از همدان رتبه اول، محمد خلیلیان از چهارمحال و بختیاری رتبه دوم و ابوالفضل داوودی از خوزستان رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته دو 200 متر ، رامان پیری از کردستان رتبه اول ، محمد یاسین رستمی فتوح از همدان و دانیال محمدی از اذربایجان شرقی رتبه دوم مشترک را کسب کردند.

در رشته پنجگانه دو ومیدانی ، سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی رتبه اول ، ابوالفضل سلطانی از همدان رتبه دوم و مبین فاتحی از آذربایجان شرقی رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته پرش طول ، سعید خوش اقبال از گلستان رتبه اول، سید رضا حسینی از گلستان رتبه دوم و محمد قلاش از بوشهر رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته دو 400 متر با مانع ، محمد یاسین گل محمدی از همدان رتبه اول ، حسین ارضی رومی از زنجان رتبه دوم و سید حسین سید موسوی از خراسان رضوی رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته دو 200 متر مقدماتی ، علی ابراهیمی از زنجان رتبه اول ، محمد یاسین رستمی فتوح از همدان رتبه دوم و دانیال محمدی از آذربایجان شرقی رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته دو 110 متر با مانع ، محمد یاسین گل محمدی از همدان رتبه اول ، بنیامین طهماسبی از فارس رتبه دوم و محمود فتوت پور از بوشهر رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته پرش طول مقدماتی ، سید رضا حسینی از گلستان رتبه اول ، سعید خوش اقبال از گلستان رتبه دوم و یونس ستاریان از البرز رتبه سوم را کسب کردند.

خبرنگار پانا ؛ محمد صالح نکوئی سامانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار