با حضور مسئولین کشوری و استانی

افتتاحیه مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور برگزار شد

هرمزگان (پانا) - با حضور مسئولین کشوری و استانی و همچنین دانش‌آموزان ورزشکار، سرپرستان، مربیان، عوامل اجرائی، داوران و دانش‌آموزان شهر بندرعباس، افتتاحیه مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور برگزار شد

حسین بابوئی، رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در آئین افتتاحیه مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: ورزش دانش آموزی مهمترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی کشور است و به همین منظور باید همه توان و پتانسیل موجود برای برگزاری و ارتقای سطح کمی و کیفی رویدادهای ورزش دانش آموزی به کار گرفته شود.

وی افزود: آموزش و پرورش فقط به مباحث علمی نمی‌پردازد بلکه با اردوها و مسابقات تلاش می‌کند تربیت همه ساحته را پیش ببرد که یکی از نمودهای این برنامه‌ها مسابقات ورزشی دانش آموزان است.

به گفته بابوئی، مسابقات ورزش دانش‌آموزی در رشته‌هایی از جمله فوتبال، فوتسال، والیبال، دو و میدانی و بسکتبال در شهر هرمزگان، شیراز و خوزستان برگزار می شود که مسیر انتخابی تیم‌های ملی ورزش دانش‌آموزی برای مسابقات بین‌المللی، قاره‌ای و جهانی پیش‌رو خواهد بود.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشو ضمن ابراز خرسندی از کیفیت برگزاری مسابقات دو ومیدانی و فوتسال در شهر بندرعباس، بیان کرد: میزبانی استان هرمزگان در سطح بسیار خوبی است و از تمامی عواملی که با خرد جمعی و همراهی خود، مقدمات این رویداد مهم را فراهم کردند، تشکر می کنم.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز ورزش دانش آموزی را رکن و پایه سلامت نسل آینده کشور برشمرد و اظهار کرد: مسابقات یادواره مزین به نام شهدای مدارس زینیه و ثارالله میانه و 176 شهید دانش آموز استان هرمزگان شده است و بیش از 600 دانش آموز و سرپرست از سراسر کشور میهمان شهر بندرعباس هستند.

وی افزود: 27 تیم فوتسال و 28 تیم در رشته های دو ومیدانی حضور دارند که در قالب یک روح و منش پهلوانی و جوانمردی به مدت پنج روز با هم به رقابت می پردازند.

قویدل یادآور شد: از 17 تا 23 بهمن ماه نیز مسابقات فوتسال و دوومیدانی دختران کشور به میزبانی شهر بندرعباس برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار