فرمانده کل انتظامی کشور:

نمایشگاه یاریگران زندگی از مسیرهای جذاب و قابل لمس پیشگیری از اعتیاد است

تهران (پانا) - فرمانده کل انتظامی کشور، نمایشگاه یاریگران زندگی را از نمایشگاه‌های نادر و جذاب برای مخاطبان دانست و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را از یکی از مسیرهای قابل لمس پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه یاریگران زندگی از مسیرهای جذاب و قابل لمس پیشگیری از اعتیاد است

سردار احمدرضا رادان در حاشیه نمایشگاه «یاریگران زندگی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مسیرهای پیشگیری از اعتیاد، برپایی چنین نمایشگاهایی برای جذب مخاطب است، گفت: مبارزه با مواد مخدر برای ما همچون موضوع دفاع مقدس است. در واقع مساله مبارزه با مواد مخدر در کل دنیا یکی از موضوعات مهم و بعضاً حیاتی و قابل توجه است.

وی افزود: این موضوع در جمهوری اسلامی ایران نسبت به کشورهای دیگر بسیار مهم‌تر تلقی می‌شود. به‌گونه‌ای که همکاران ما در پلیس پیشگیری از دستیابی جوانان به مواد مخدر، نزدیک به ۴۰۰۰ شهید را تقدیم وطن کردند و از این رو مبارزه با مواد مخدر برای ما همچون موضوع دفاع مقدس است.

سردار رادان ادامه داد: یکی از مسیرهای قابل لمس پیشگیری از اعتیاد، تشکیل چنین نمایشگاه‌هایی وسیعی است تا بتواند مخاطب خود را به صحنه دعوت کند. از نمایشگاه‌های زیادی بازدید کرده‌ام اما این نمایشگاه در این سطح با این حجم از مخاطب، بسیار شگفت‌انگیز است و از این بابت که مردم و مسئولان و سازمان‌های مردم‌نهاد استقبال کرده‌اند، کمال قدردانی و سپاس را دارم.

فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان باید به شهدایی که جان خود را در مسیر مبارزه با اعتیاد فدا کردند، بیش از پیش توجه کنید. چرا که اگر بخواهید در دام سوداگران گرفتار شوید در حقیقت به شهدا هم پشت کرده‌اید در حالی که شما باید کسانی باشید که آینده کشورمان را بسازید.

وی ضمن قدردانی از ستاد مبارزه با مواد مخدر و دبیرکل این ستاد در برنامه‌ها و اقدامات امر مبارزه و پیشگیری از اعتیاد بیان کرد: امروز توفیق شد تا از نمایشگاه بسیار ارزنده‌ای که ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری تشکیل داده‌اند، بازدید کنم و در این بازدید متوجه شدم، نمایشگاه یاریگران زندگی از نادر نمایشگاه‌هایی است که توانسته این میزان مخاطب را به خود جلب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار