رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز:

سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی به عنوان یک فرصت تربیتی محسوب می‌شود

کرج (پانا)- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی به عنوان یک فرصت تربیتی محسوب می‌شود و می‌بایست با دقت و نظارت و طی مراحل قانونی، با نگرش مثبتی آماده خدمت رسانی به دانش‌آموزان این مرز و بوم باشد .

کد مطلب: ۱۴۲۰۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی به عنوان یک فرصت تربیتی محسوب می‌شود

اسماعیل یاری رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: سرویس حمل و نقل دانش آموزی به عنوان یک فرصت تربیتی محسوب می‌شود و می‌بایست با دقت و نظارت و طی مراحل قانونی، با نگرش مثبتی آماده خدمت رسانی به دانش آموزان این مرز و بوم باشد.

وی افزود: با توجه به اسناد بالادستی، خودروهایی مجاز به ارائه سرویس هستند که نسبت به دریافت مجوز از سازمان حمل و نقل شهری و در قالب شرکت‌های پیمانکاری حمل و نقل مجاز که توسط شهرداری به آموزش و پرورش معرفی شده اند اقدام نمایند.

یاری ادامه داد: تمامی مدارس دولتی و غیردولتی در تمامی مقاطع تحصیلی که دانش آموز متقاضی استفاده از سرویس حمل و نقل را دارا هستند می‌بایست از طریق شرکت‌های مجاز معرفی شده نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند و نیز مدیران مدارس موظف هستند نسبت به آگاه‌سازی اولیا برای استفاده از سرویس‌های مجاز عمل کنند و در صورتی که اولیا اصرار بر عدم همکاری با مدرسه در موضوع حمل و نقل دانش‌آموزی را دارند، باید عواقب ناشی از استفاده از خودروهای فاقد مجوز را بپذیرند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: پیمانکاران مجازی که در سطح مدارس مشغول به فعالیت هستند در صورت عدم عقد قرارداد با مدارس فعالیت آنان غیر مجاز تلقی شده و از ارائه خدمات بیشتر این شرکت‌ها توسط کارگروه ماده ۱۸ شهری جلوگیری به عمل خواهد آمد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار