مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج:

سرویس دانش‌آموزی باید فرصت تربیتی و محیط مناسب یادگیری دانش‌آموزان باشد

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در نشست کارگروه ماده ۱۸ سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی عنوان کرد سرویس دانش‌آموزی باید فرصت تربیتی و محیط مناسب یادگیری دانش آموزان باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
سرویس دانش‌آموزی باید فرصت تربیتی و محیط مناسب یادگیری دانش‌آموزان باشد

حسین قلیزاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در این نشست با اشاره به تعلیم و تربیت نسل نوجوان و جوان به عنوان اصلی‌ترین هدف فرهنگی و تربیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: از وظایف متولیان تعلیم و تربیت غنی کردن محیط های رسمی و غیررسمی یادگیری بر مبنای سند تحول بنیادین است و سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی نیز باید فرصت تربیتی و محیط مناسب یادگیری و تربیتی برای دانش آموزان باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ با اشاره به جمعیت بالای دانش آموزی و گستردگی جغرافیایی در این ناحیه، اظهار کرد: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت سازمان حمل و نقل شهرداری و شرکت‌های مجاز حمل و نقل بهترین خدمات به خانواده ها ارائه شود و محیطی امن برای دانش آموزان فراهم کنیم.

قلیزاده از نظارت مستمر سرویس های حمل و نقل دانش آموزی خبر داد و تصریح کرد: کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج و واحدهای نظارتی به طور مستمر بر سرویس حمل و نقل و امنیت دانش آموزان نظارت خواهند کرد و شیوه نامه اجرایی سرویس حمل و نقل دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش به طور کامل اجرا خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: با هر نوع تخلف در حوزه سرویس حمل و نقل دانش آموزی بدون کوچکترین اغماض برخورد خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار