کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس:

تجلیل از ۲۰۰ راننده سرویس دانش‌آموزی مدارس ناحیه دو کرج

کرج (پانا) - کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو کرج گفت در اقدامی ابتکاری و برای نخستین بار از ۲۰۰ راننده حوزه حمل و نقل دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ۲۰۰ راننده سرویس دانش‌آموزی مدارس ناحیه دو کرج

احمد علی بیاتی فرد کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس عنوان کرد: این مراسم آموزشی و تشویقی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در سالن اجتماعات رضوان و با حضور اعضای کارگروه ماده ۱۸، نماینده آموزش و پرورش، پیمانکاران سرویس دانش آموزی و رانندگان برگزار شد.

وی در تشریح برگزاری این مراسم گفت: هدف از برگزاری این همایش، تکریم از رانندگان زحمتکش و فعالان حوزه سرویس دانش آموزی بود که با همکاری آنان توانستیم در سال تحصیلی جدید، بخش عمده ای از سرویس مدارس ناحیه را در قالب مصوبات کارگروه ماده ۱۸ و بصورت پیمانکاری ساماندهی کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: هدف مهم دیگر که آموزش و پرورش به عنوان حکمران اصلی حوزه آموزش و پرورش درصدد تحقق آن است، آموزش و مهارت افزایی برای رانندگان بود،چون معتقدیم سرویس دانش آموزی بعنوان مدرسه سیار جزئی از فرایند یاددهی یادگیری است و رانندگان بعنوان شرکای آموزشی نقش مهمی در انتقال الگوهای اخلاقی و تربیتی داشته و نیازمند مهارت افزایی درحوزه تربیتی خواهند بود.

دبیر کارگروه ماده ۱۸ یادآور شد: در سال تحصیلی جدید با برگزاری ۱۲ جلسه تخصصی و با ابلاغ شیوه نامه ها و دستورالعمل های مربوطه موفق شدیم در بالغ بر ۱۰۰ مدرسه دولتی و غیردولتی سرویس دانش آموزان را بصورت پیمانکاری ساماندهی کنیم و این اقدام با همکاری پلیس راهور تا پوسش کامل همه مدارس(دولتی و غیر دولتی) ادامه خواهد داشت.

دراین مراسم مسئولانی از سازمان حمل و نقل شهرداری فردیس و پلیس راهور هم حضور داشتند و نمایندگان آنان در حوزه تخصصی با ایراد سخنرانی به نکات آموزشی و ایمنی پرداختند. این جلسات بصورت منظم و درجهت آموزش و ایجاد رضایت مندی نزد رانندگان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار