دانش آموزان با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان درکنار مردم غزه قرار گرفتند

تهران (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۲ با اشاره به حمایتگر بودن دانش‌آموزان کشور گفت دانش‌آموزان ایران در ۱۳ آبان هر سال پرشکوه تر از گذشته حاضر می‌شوند و پیام خود را صادر می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان درکنار مردم غزه قرار گرفتند

حسین بختیاری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۲ در راهپیمایی ۱۳ آبان در رابطه با تاثیر حضور دانش آموزان در این راهپیمایی بر هویت شخصیتی آنها و آموخته هایی که باید به یاد داشته باشند، اظهار کرد: «همانطور که می دانید امروز ۱۳ آبان ، روز بزرگ دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. بر اساس سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش که در شش ساحت تعریف شده است، امروز ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی را تجربه می کنند و به منصه ظهور می رسانند. از این باب دانش‌آموزان با حضورشان متوجه می شوند که مردم دنیا در برابر استکبار جهانی هرگز سکوت نمی کنند و واکنش نشان می دهند. دانش‌آموزان ما هر ۱۳ آبان پرشکوه تر از گذشته حاضر می شوند و پیام خود را صادر می کنند.»

وی با طرح این سوال که وزارت آموزش و پرورش چه مسئولیتی در این راهپیمایی که مخصوص دانش آموزان است دارد، بیان کرد: «وظیفه وزارت آموزش و پرورش فراهم کردن بستری است تا دانش‌آموزان بتوانند حضور و پیام خود را صادر کنند و نهایت بهره را ببرند.»

وی در رابطه با کمکی که دانش‌آموزان می توانند به دانش‌آموزان غزه داشته باشند، افزود: «قطعا حضور دانش‌آموزان در چنین برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان مظلوم غزه که امروز زیر بمباران جنایتکارانه رژیم صهیونیستی هستند، قوت قلب خواهد بود. دانش‌آموزان ما همیشه با حضور و پیام های خود نشان دادند که در کنار دانش آموزان غزه هستند.»

دانش آموز خبرنگار : آرتمیس رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار