ما برای کمک به مردم مظلوم فلسطین آماده هستیم

تهران (پانا) - کارشناس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران با اشاره به آمادگی برای کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین و غزه گفت دانش‌آموزان با شعار هم فکری، همدلی و همکاری می‌توانند یکپارچه به هم نوع خودشان کمک کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ما برای کمک به مردم مظلوم فلسطین آماده هستیم

محمد حبیب پور کارشناس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در راهپیمایی۱۳ آبان در رابطه با تاثیر حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان بر هویت شخصیتی آنها و آموخته هایی که باید به یاد داشته باشند، اظهار کرد: «خدا را شکر می گویم که راهپیمایی روز دانش آموز امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار با شکوه تر برگزار شد. کودکان و نوجوانان با توجه به اتفاقات اخیر در غزه همراه با ملت فلسطین همراه شدند و صحنه ای را به نمایش گذاشتند. دانش آموزان بر پای انقلاب خود ایستاده اند و همراه با مردم کشور ایران، صدای مردم فلسطین هستند.»

وی درباره طرح این سوال که وزارت آموزش و پرورش چه مسئولیتی در این راهپیمایی ۱۳ آبان که مخصوص دانش آموزان است دارد، بیان کرد: «وزارت آموزش و پرورش باید حمایت های همه جانبه از دانش‌ آموزان، به خصوص تشکلات دانش‌آموزی و سازمان دانش آموزی را داشته باشد زیرا این سازمان می تواند محکم و استوار در مقابل حتی یاوه گویان اسرائیل بایستد. ما همه عاشق مبارزه با صهیونیسم هستیم و امیدواریم همانطور که با تشکل محکم و استوار پیش می رویم، به تمام دنیا بگوییم ما پای انقلاب خود ایستاده ایم.»

وی در رابطه با کمکی که دانش‌آموزان می توانند به دانش‌آموزان غزه بکنند، افزود: «دانش‌آموزان با شعار هم فکری، همدلی و همکاری می توانند یکپارچه به هم نوع خودشان کمک کنند و بگویند ما برای کمک به مردم مظلوم فلسطین آماده هستیم.»

دانش آموز خبرنگار : آرتمیس رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار