مدیر کل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

اجرای سند تحول بنیادین ، تحول بزرگی در آموزش و پرورش خواهد بود

تهران (پانا) - مدیر کل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بزرگ بودن سند تحول بنیادین گفت همه اعضای نظام بزرگ تعلیم و تربیت کشور از تمام معلمان و مدیران کف مدارس ما مسئولین وزارتخانه، همه آماده هستند تا هر آنچه دارند برای اجرای سند تحول بنیادین به کار بگیرند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سند تحول بنیادین ، تحول بزرگی در آموزش و پرورش خواهد بود

مدیر کل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در راهپیمایی ۱۳ آبان در رابطه با تاثیر حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان بر هویت شخصیتی آنها و آموخته هایی که باید به یاد داشته باشند، اظهار کرد: «امروز ۱۳ آبان ، روزی است که یاد آور حماسه بسیار بزرگی است. روزی که سالهای نه چندان دور دانش‌آموزان و دانشجویان در همین خیابان آمدند و افتخاری بزرگ را آفریدند که امام عزیز ما از آن به نام انقلاب دوم نام بردند ؛ امروز هم دانش‌آموزان ما آمده اند تا یک‌بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب اسلامی تجدید خاطره کنند. امسال با سال های دیگر به دلیل اتفاقات بسیار سهمگینی که اخیرا در فلسطین می افتد، متفاوت است و امیدوار هستم که این حضور مقدمه ای باشد برای اتفاقات بزرگی که بزرگترین آنها نابودی و محو اسرائیل است. این دانش آموزان آمده اند تا به مردم غزه بگویند ما در کنار شما هستیم و به آن پیروزی و فتح بزرگ نزدیک می شویم.»

وی درباره طرح این سوال که وزارت آموزش و پرورش چه مسئولیتی در این راهپیمایی ۱۳ آبان که مخصوص دانش آموزان است دارد، بیان کرد: «وزارت آموزش و پرورش و همه دست اندکاران نظام بزرگ تعلیم و تربیت کشور از تمام معلمان و مدیران کف مدارس ما تا مسئولین وزارتخانه، همه آماده هستند تا هر آنچه دارند، برای اجرای سند تحول بنیادین به کار بگیرند. اجرای سند تحول بنیادین، تحول بزرگی در آموزش و پرورش خواهد بود.»

وی در رابطه با کمکی که دانش‌آموزان می توانند به دانش‌آموزان غزه بکنند، افزود: «اینکه همه ما پای آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی و همه دانش‌آموزان پای آرمان های شهدا بایستند. چند روز گذشته، مصادف بود با سالروز شهادت شهید فهمیده. آن دانش آموز بزرگی که امام عزیز ما فرمودند او امام و رهبر من است. دانش آموزان باید آمادگی داشته باشند تا جا پای آن بزرگان و آن شهدای عزیز بگذارند.»

دانش آموز خبرنگار : آرتمیس رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار