معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران :

همین پرچمی که بالا می رود هویت شما دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - رحمت اله رضایی با اشاره به اینکه حتی پرچمی که بالا می‌رود، هویت دانش‌آموزان است، گفت وزارت آموزش و پرورش همه امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما کنار همدیگر فریاد بزنید و آن هم ایران است.

کد مطلب: ۱۴۲۰۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همین پرچمی که بالا می رود هویت شما دانش‌آموزان است

رحمت اله رضایی، معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان در رابطه با تاثیر حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان بر هویت شخصیتی آنها و آموخته هایی که باید به یاد داشته باشند ، اظهار کرد: «دانش‌آموزان همین که هویت ملی و فرهنگی خود را فراموش نکنند ، می توانند برای آبادی و آزادی کشور بسیار زحمت بکشند.»

وی در با طرح این سوال که وزارت آموزش و پرورش چه مسئولیتی در راهپیمایی ۱۳ آبان که مخصوص دانش آموزان است دارد، بیان کرد: «وزارت آموزش و پرورش متولی امر است تا شرایط را برای دانش‌آموزان بوجود بیاورد زیرا اتفاقاتی که امروز بروز و ظهور کرد، هویت شما دانش‌آموزان است. همین پرچمی که بالا می رود هویت شما دانش‌آموزان است و وزارت آموزش و پرورش همه امکانات را در اختیار شما قرار می دهد تا شما کنار همدیگر فریاد بزنید و آن هم ایران است.»

وی در رابطه با کمکی که دانش‌آموزان می توانند به دانش‌آموزان غزه کنند، افزود: «یک لحظه خود را جای آنها بگذارید ، آیا می توانستید شرایط آنها را تحمل کنید؟ صدای آنها باشید به خصوص شما نسل جوان که در فضای مجازی بسیار فعالیت می کنید. صدای کودکان و نوجوانان غزه را به همه جای جهان برسانید.»

دانش آموز خبرنگار : آرتمیس رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار