روایت دانش‌آموز خبرنگار پانا از دیدار با رهبری

این دیدار باشکوه برایم سرشار از عشق و عظمت بود

زنجان (پانا) - تجربه آن روز، دیداری با شکوه وسرشار از عشق و عظمت بود و در نگاه همه، احساسی ارزشمند و والا موج می زد، گویا تمام انرژی های مثبت گرد هم آمدند تا دیداری باشکوه را، آن طور که لایق است، به زیبایی به تصویر بکشند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
این دیدار باشکوه برایم سرشار از عشق و عظمت بود

به نام خداوندی که عشق را به زیباترین شکل ممکن به وجود آورد.
از سخنی می‌نویسم که سرشار و لبریز از عشقی است که وصف آن بی‌نهایت و نگاهش مملو از صداقت و شرافت است.
داستان من از انتظار ۳۶۵ روزه ای آغاز می‌شود که با صداقتی پایان ناپذیر آغاز شد و تا ابد هم ادامه خواهد یافت. زندگی را به مدت ١٨ سال گذراندم، اما احساسی به این ارزشمندی را در وجودمان ندیدم و همیشه در جست و جوی آن عشق وصف ناپذیر بودم. چند روزی بود که دلم از احساسی برایم می‌گفت که سال ها در انتظارش بودم. در صبحگاه نماز و شامگاه مغرب با چشمانی که سرشار از عشق بی‌نهایت است، در طلب رسیدن بودم و در نهایتی که تنها ذکرش الله اکبر بود، بزرگترین افتخار زندگی ام را تا ساعات آینده با تمام وجودم پذیرا خواهم بود. الهی به امید برکت و صداقت عشق این سفر زیبا، با دلی ساده به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌رویم.
حالا پس از دیداری با شکوه که سرشار از عشق و عظمت بود و در نگاه همه، احساسی ارزشمند و والا موج می زد، گویا تمام انرژی های مثبت گرد هم آمدند تا دیداری باشکوه را، آن طور که لایق است، به زیبایی به تصویر بکشند.
از همان لحظات ورود به بیت رهبری، همگی از سوی شوق و درک عمیق خود، عشق خود را نسبت به رهبر معظم انقلاب بیان می‌کردند.
بیت رهبری سرشار از انرژی بود که قابل توصیف نبود. شعارها محکم تر از همیشه، از صمیم قلب و با تاملی تفکربرانگیز بیان می‌شدند.

چهره زیبای رهبر، زیباتر از همیشه و سخنانش به ارزشمندی ارزشمندها بود.
به عنوان دانش آموزی که برای اولین بار، افتخار به دیدار رهبر معظم انقلاب را داشتم، عظمتی را در وجود خودم لمس کردم که سال ها در جست و جوی این احساس بسیار ارزشمند بودم.

خداوند را به برکت این دیدار ارزشمند، از صمیم قلبم سپاسگزارم و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب از تمام وجود خود دارم. باشد که در آینده هم لیاقت دیدار با رهبر انقلاب را داشته باشم.

دانش آموز خبرنگار: علیرضا تیموری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار