امام‌جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، نوعی پدافند غیرعامل است

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، در طی مراسم آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل، برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران را توسط دانش‌آموزان، نوعی پدافند غیرعامل دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۶۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، نوعی پدافند غیرعامل است

مراسم آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل با حضور عبدالله‌ نوحی، فرماندار شهرستان‌بهارستان، سید سجاد موسوی، امام‌جمعه بخش‌گلستان شهرستان.بهارستان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مدرسه موفقیان یک برگزار شد.

سید سجاد موسوی، امام‌ جمعه بخش‌ گلستان شهرستان‌ بهارستان در آیین نواختن زنگ هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیرنظامی است که نیاز به جنگ مستقیم ندارد؛ یعنی ما باید چنان مستحکم شویم که بتوانیم از خسارات احتمالی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی جلوگیری کنیم. پناهگاه‌هایی که شهرداری احداث می‌کند تا در مواقع ضروری از آن استفاده شود مکان‌هایی هستند که در هنگام خطر مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

موسوی همچنین در خصوص اهداف دشمنان اسلام افزود: دشمن سه کار عمده انجام می‌دهد؛ تضعیف، تخریب و تحریف که ما در قبال آنها وظایفی داریم؛ دشمنان از طریق رسانه‌ها سعی می‌کند باور‌های دینی ما را تضعیف کنند و ما باید برای دفاع و تقویت باورهایمان تلاش کنیم.

وی در رابطه با نقش دانش‌آموزان در نابودی اهداف دشمنان اسلام بیان کرد: برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط دانش‌آموزان نیز نوعی پدافند غیرعامل است؛ توهین و جسارت به پرچم یکی از اهداف دشمن بود که حال به لطف مردم نابود شده است؛ دشمن باید بداند که توانایی تضعیف باورهای ما را ندارد زیرا راه ما، راه امام‌حسین(ع) است.

موسوی با اشاره به دستاوردهای ایران بعد از انقلاب تشریح کرد: یکی دیگر از اهداف دشمنان تخریب وطن‌مان است؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان تلاش کردند تا با آغاز جنگ تحمیلی کشور و روحیه مردم را تخریب کنند اما به لطف خداوند و با یاری جوانان غیور و استفاده از سلاح‌های مجهز توانستیم دشمنان را شکست دهیم.

خبرنگار دانش‌آموز: یسنا عزیززاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار