امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

در برابر فریب رسانه‌های معاند هوشیار باشیم

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، در مدرسه شریعت ناصری هوشیار بودن در برابر رسانه‌‌های معاند را از واجبات عصر امروز دانست.

لینک کوتاه کپی شد
در برابر فریب رسانه‌های معاند هوشیار باشیم

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی، امام جمعه بخش گلستان در راستای طرح بازدید از مدارس با حضور در آموزشگاه شهید شریعت ناصری اذعان کرد: سواد رسانه‌ای یکی از مهمترین بخش‌ها در مبارزه با دشمن است، اگر سواد رسانه‌ رابفهمیم‌ می‌توانیم در مقابل دشمن نفس بایستیم و آن را شکست دهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: همه‌ ضرباتی که ما انسان ها در زندگی های خود ممکن است متحمل شویم، از بزرگ‌نمایی وکوچک‌نمایی، چه در زندگی شخصی‌مان چه در زندگی اجتماعی، با توجه به بصیرت و دانش خودمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی همچنین ادامه داد: ما کشوری هستیم که در طول۲۰۰ سال گذشته در سلسلهٔ پهلوی و قاجاری دوسوم خاک ایران از نقشه جدا شده است؛ یعنی ما بخشیده‌ایم. برای مثال بحرین در سال ۵۷ از ایران جدا شده است، کشور بحرین تا سال ۵۷ برای ایران بود، شاه آن زمان گفت که بحرین دختر ما بود عروسش کردیم که وقت عروسی اش بود و باید می‌رفت و از ایران جدا می‌شد. اما در زمان انقلاب اسلامی حتی با هجمه همه جانبه دشمنان یک وجب از خاک میهن خود را به جایی ندادیم.

امام جمعه بخش گلستان در پایان اظهار کرد: دشمن می‌خواهد عشق ما را به نفرت تبدیل کند، ۷۰ سال فلسطینی‌ها می‌جنگیدند، این اتفاقی که در دو روز رخ داده است برابری می کند با ۷۰ سال مبارزه پی‌ در پی اما فضای رسانه‌ای شروع می‌کند به حرف های دروغ، نابودکننده و ما باید در برابر فریب‌های رسانه‌ای معاند هوشیار باشیم.

دانش آموز خبرنگار: هستی بیرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار