آئین غبارروبی گلزار شهدای شهر جعفریه قم

قم (پانا) - آئین غبارروبی گلزار شهدای شهر جعفریه قم همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آئین غبارروبی گلزار شهدای شهر جعفریه قم

آئین غبارروبی گلزار شهدای شهر جعفریه قم همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا، جانبازان و جوانان و نوجوانان جعفریه برگزار شد.

در این آئین «یوسف کفیلی» رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان جعفرآباد قم اظهار کرد: «شهیدان، ستارگان راهنمایند، الگو های بی زوال برای همه ما و نسل‌های پس از مایند، رفتار آنان درس و انگیزه های آنان حکمت است. پیام آنان را باید به درستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت در همه‌ دوره ها و نسل ها بهره بگیریم.»

حجت‌الاسلام کارگر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جعفرآباد نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس خدمت خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عنوان کرد: شهدا تمام اعمال خود را در مسیر قرب الهی و فنای فی الله قرار دادند‌‌. ما انسان ها در زمان جبهه شاهد یک دانشگاه انسان سازی بودیم‌.

اجرای سرود و تئاتر خیابانی «زیر خاکی» توسط باشگاه تئاتر تجربه به نویسندگی «محمدرضا آزاد» و به کارگردانی «محمد سعید جردکانی» از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در این آیین «ذبیح الله عبداللهی» فرماندار جعفرآباد و مسئولانی از شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش، سپاه، بسیج و دیگر نهادها نیز حضور داشتند.

دانش آموزان خبرنگار: نرگس فارسی، نفیسه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار