مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:

توجه ویژه به مدارس باعث تقویت ایران قوی می‌شود

اصفهان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت هر اتفاقی باید به دست دانش‌آموزان هر کشوری اتفاق بیفتد و  توجه ویژه به مدارس باعث تقویت ایران قوی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۶۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به مدارس باعث تقویت ایران قوی می‌شود

محمد رضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا ضمن تبریک بهار تعلیم و تربیت و میلاد آقا رسول الله (ص) امام صادق (ع) و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گفت:‌اساس هر کشوری نیروی انسان است و نیروی انسانی آینده‌ی کشور به دست دانش آموزان هر کشوری است.

ابراهیمی افزود: هر کشوری که دانش آموزان قوی و فرهیخته و تحصیل کرده، پژوهنده، با اخلاق و با تربیت ویژه داشته باشد؛ آن کشور قوی است.فلذا قصد و هدفمان ایران قوی است که باید به دست دانش آموزان شکل بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان تصریح کرد:هر اتفاقی باید به دست دانش آموزان هر کشوری اتفاق بیفتد و توجه ویژه به مدارس باعث تقویت ایران قوی می شود.

ابراهیمی ادامه داد: در زعامت و امامت حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج) قرار داریم، لازم است بدانیم آموزه‌های اهل بیت در دفاع مقدس تفسیر شده است، دانش‌آموزان بدانند استان اصفهان ۲۴ هزار شهید گلگون کفن دارد که ۶ هزار نفر از این شهیدان دانش‌آموز هستندکه این شهیدان هم سن و سال شما دخترهای عزیزم بودند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان کرد: راه شهیدان راه پرفروغی است و بر ما واجب است که به راه شهیدان توجه و عمل کنیم، آموزش و پرورش در سال پیش‌رو اهداف بلندی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها توجه ویژه به اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین است که در این سند واژه مهمی به نام رسیدن به حیات طیبه وجود دارد که تمام اهداف به آن منتج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار سال تحصیلی جاری، مهر و مهرورزی نبوی است، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها که پیامبر اکرم (ص) به آن تاکید کردند، احترام به دیگران، خانواده و معلم است؛ پیامبر اسلام (ص) را به واسطه مهر و محبت و عطوفت رحمةللعالمین نامیدند، لذا اگر بخواهیم پیرو خوبی برای پیامبر باشیم باید مهراندوزی سرلوحه کار ما باشد.

در ادامه منصور رضوی نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و امامت صاحب الامر(عج) و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) در گفتگو با پانا گفت: قطعا دانش آموزان با الگو پذیری از پیامبر اکرم (ص) و همچنین ائمه‌ی اطهار(ع) به ویژه دختران با الگو پذیری از حضرت فاطمه‌زهرا (س) می توانند در راستای تعلیم و تربیت، بتوانند نقش به سزایی در آینده داشته باشند و در زمینه‌ی تعلیم و تربیت می توانند.

وی افزود: آموزه های دینی و اسلامی را فرا بگیرند و در راستای کمک به مملکت ، از آینده سازان این مملکت باشند.

دانش آموز خبرنگار: ستایش کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار