مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مرلسم بازگشایی مدارس خطاب به دانش‌آموزان:

بزرگترین وظیفه دانش‌آموزان درس خواندن و علم‌اندوزی است 

بهارستان یک (پانا)‌ - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در مراسم بازگشایی مدارس، بزرگترین وظیفه دانش‌آموزان را درس خواندن و علم‌اندوزی دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین وظیفه دانش‌آموزان درس خواندن و علم‌اندوزی است 

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم بازگشایی مدارس این منطقه، بیان کرد: ما معلمان در قبال دانش‌‌آموزان وظایفی داریم، در واقع هر کدام از ما در سمت خود جهت پیشرفت دانش‌آموزان کارهایی می‌بایست انجام دهیم.

وی افزود: دانش آموزان نیز باید از همین امروز تلاش‌های خود را آغاز کنند و مسئولیت پذیر باشند. دانش‌آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند که باید نهایت تلاش خود را کنند که برای کشور خود افتخار بیافرینند. افتخارآفرینی دانش‌آموزان در سکوهای بین المللی لازمه ای است که با همت و تلاش شما عزیزان به نتیجه خواهد رسید.

اصلانی در ادامه با اشاره به وضعیت سرانه های ورزشی مدارس گفت: باید در این زمینه مثلثی از خیران، آموزش و پرورش و دولت برای تامین امکانات و فضای ورزشی مورد نیاز مدارس شکل گیرد.

اصلانی غیر از بعد جسمی و سلامت دانش‌آموزان، بر روح و معنویت آنها نیز تاکید کرد و گفت: سال گذشته این بعد از شخصیت دانش‌آموزان مورد جنگ همه جانبه دشمن قرار گرفت و البته با شکست مفتضحانه آنان همراه بود که به آن اذعان کردند.

وی ضمن اشاره به وظایف دانش آموزان ادامه داد: یک دانش آموز خوب در ابتدا باید ادب را رعایت کرده و بسیار محترم باشد و به ویژه به پدر و مادر خود احترام بگذارد.

اصلانی از مدیران مدارس خواست تا جهاد تبیین را جدی بگیرند و در این مسیر آشنا شدن دانش آموزان با پیشرفت های کشور را دنبال کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در آخر سال شاهد موفقیت تعداد بسیاری از شما دانش آموزان ناحیه یک بهارستان در کنکور امسال باشم و به وجودتان افتخار کنم.

دانش آموز خبرنگار: اسرا یمینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار