کارشناس مسئول پشتیبانی ناحیه یک بهارستان خبر داد:

هنرستان‌های دوقلو ناحیه یک بهارستان تجهیز شدند

بهارستان یک (پانا) - کارشناس مسئول پشتیبانی ناحیه یک بهارستان از تجهیز هنرستان‌های دوقلو این ناحیه و آماده سازی این هنرستان‌ها جهت بازگشایی مهر ماه، خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان‌های دوقلو ناحیه یک بهارستان تجهیز شدند

حسین نصراللهی، کارشناس مسئول پشتیبانی ناحیه یک بهارستان از اعزام 3 تریلی حاوی تجهیزات مدارس از سوی شهرستان آمل به این منطقه خبر داد و افزود: تجهیزات موجود در این تریلی ها حاوی میز و نیمکت دانش‌آموزی و میز معلم هستند که در حال چیدمان است. این تجهیزات که از شرکت ارسال تجهیزات واقع در آمل به سمت بهارستان می آیند بخش دوم تجهیز این هنرستان ها بوده و قسمت سوم تجهیزات نیز از سمت تبریز در حال رسیدن هستند. این وسایل ضمن تجهیز آزمایشگاه و کارگاه های این هنرستان در روزهای اخیر دریافت شده اند تا بتوانیم از اول مهر شاهد بازگشایی این دو هنرستان باشیم.

نصراللهی در ادامه خاطرنشان کرد: این تجهیزات شامل 700 عدد میز و نیمکت دانش‌آموزی می شود که با توجه به نیاز منطقه نقش موثری در پیشبرد هرچه بهتر اهداف آموزشی منطقه خواهند داشت. هدف مدارس، این است که امکاناتی فراهم کنند تا افراد بتوانند از پتانسیل های خود به درستی استفاده کنند، بنابراین برای تحقق این هدف باید از کلاس درس شروع کنیم.

کارشناس مسئول پشتیبانی ناحیه یک بهارستان در ادامه افزود: همگی کاملاً این مسئله را لمس و درک کرده‌ایم که یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های ما در آموزش حوزه‌های مهارتی به دانش‌آموزان بحث تجهیز مدارس است و امیدواریم با پیگیری شایسته مطالبات، گشایش در این امر اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: انشالله با این مرحله از تجهیزات مدارس بتوانیم شاهد مهری پر شکوه باشیم که در آن دانش‌آموزان بدون وجود دغدغه بتوانند تنها به آموزش مفاهیم بپردازند.

خبرنگار دانش‌آموز: ملیکا سرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار