معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مخاطب اصلی منشور اقامه نماز در تمامی فعالیت‌‌های پرورشی مدیران مدارس هستند

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت مخاطب اصلی منشور اقامه نماز در تمامی فعالیت‌‌های پرورشی مدیران مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مخاطب اصلی منشور اقامه نماز در تمامی فعالیت‌‌های پرورشی مدیران مدارس هستند

جلسه شورای عالی اقامه نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی باحضور حجت الاسلام گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام سبحانی نیا رییس اقامه نماز استان و جمعی از روسای ادارات و نواحی برگزار شد.

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، حدود 200مدرسه فاقد امام جماعت روحانی بود که با رایزنی‌های انجام شده در آنجا و همکاری و هماهنگی که با حوزه علمیه صورت گرفت، تامین امام جماعت روحانی برای تمامی مدارس ناحیه4 مشهد انجام شد.

وی افزود: ما منشور اقامه نماز را با ادبیات جدی‌تری بازنویسی کردیم و گزاره‌های بسیار محکمی را در آن بیان کردیم. امسال تمام تلاشمان بر این بود که برخلاف سال‌های گذشته گزاره‌ها به صورت الزام آور باشد. مخاطب اصلی منشور اقامه نماز در تمامی فعالیت‌‌های پرورشی به ویژه حوزه اقامه نماز، مدیران مدارس در نظر گرفته شدند.

مهدوی خواه بیان کرد: فرایند برگزاری اقامه نماز بسیار حائز اهمیت است و آن را به عنوان فعالیت تربیتی از مسیر تشکل‌های دانش‌آموزی ترسیم کردیم تا یکی از تشکل‌های دانش‌آموزی عهده‌دار اقامه نماز در مدرسه شود.

وی عنوان کرد: 5نقش برای والدین تعریف شده است که نمازیار ازجمله این نقش‌ها است تا کمک حال مدیر و معاون پرورشی مدرسه در امورات مرتبط با اقامه نماز باشند.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار