معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد؛

ضرورت اجرای برنامه فراگیر پرورشی و اقامه نماز جماعت در مدارس

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان بر برنامه فراگیر پرورشی و برگزاری نماز جماعت در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اجرای برنامه فراگیر پرورشی و اقامه نماز جماعت در مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در در دوره توانمندسازی مدیران و معاونان پرورشی عنوان کرد: دشمن از جنگ زمینی و هوایی ناامید شده است، به همین دلیل برنامه ریزی کرده تا بر هویت و فکر دانش آموزان تاثیر بگذارد، در سال گذشته دیدیم بیشترین قشری که درگیر آن بود دانش آموزان خصوصا دختران جوان بودند و بیشترین آسیب هم به آنان زده شد.

محمود غیبی ادامه داد: دشمن در پی از بین بردن تمدن ها از طریق زن است که در راس خانواده قرار دارد. همچنین به دنبال تحت تاثیر قرار دادن آموزش و نابود کردن الگوهای جامعه است که در دوران کرونا آموزش ها به سمت فضای مجازی رفتند و بعد از بازگشایی مدارس هم به نوعی دیگر آموزش را تحت تنش قرار دادند.

غیبی در راستای برنامه های پرورشی امسال افزود: این برنامه های فراگیر که در طول سال تحصیلی در مدارس باید انجام شود شامل نماز، اردوهای دوروزه، خردورزی است. یعنی هر دانش آموز حداقل در یک مراسم گفت و گو داشته باشد که تاکیدمان امسال بر بحث نماز خواندن است.

وی اظهار کرد: امسال هم قطعاً دشمن برنامه هایی دارد. پس ما باید آگاه و آماده باشیم. ما باید برنامه‌هایی را تدارک ببینیم؛ برنامه هایی همچون داشتن انسجام درونی و همیار بودن. همانند گفته های پیامبر اسلام(ص) که فرمودند اسوه حسنه را معرفی کنیم.

غیبی در پایان ضمن معرفی سامانه سیدا تاکید کرد: برنامه فراگیر پرورشی و خصوصا برگزاری نماز جماعت در مدارس در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

دانش آموز خبرنگار: معصومه پابرجای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار