امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

ویژگی‌های پیامبر اسلام، الگوی زندگی شیعیان است

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان ضمن تسلیت سالروز وفات پیامبر اکرم (ص)، ویژگی‌های ایشان را الگوی زندگی شیعیان دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۴۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ویژگی‌های پیامبر اسلام، الگوی زندگی شیعیان است

حجت الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، ضمن اشاره به ویژگی‌های پیامبر اکرم، عنوان کرد: پیامبر اسلام در تمامی موارد، بالاترین درجه را نزد خداوند داشته است و تمامی این درجات الگوی مسلمین جهان اسلام است.

وی در خصوص ویژگی‌های اخلاقی پیامبر اکرم گفت: پیامبر اکرم، بسیار در مقابل تمام مردمان، دلسوز و مهربان بود و همواره در تلاش بود تا کفار را به ایمان، تقوا و یکتاپرستی دعوت کند؛ هر چند با وجود ظالمان این امر بسیار سخت بود اما ایشان هرگز ناامید نشدند و همواره در مسیر خود برای هدایت کفار ثابت قدم بودند.

نورپور در ادامه ضمن اشاره به نقش دین اسلام در جامعه اظهار کرد: پیروان دین اسلام، پیروان امت پیامبر هستند و رفتار و گفتار ایشان را همواره الگوی زندگی خود قرار می‌دهند، تا در زندگی خود موفق شوند؛ همچنین امروزه به کارگیری سبک زندگی پیامبر در جامعه، نشان‌دهنده اعتقاد مسلمانان به دین اسلام و پیامبر اکرم است.

امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، ضمن اشاره به ادیان مختلف تشریح کرد: تمام ادیان الهی در سراسر جهان، باید اتحاد خود را حفظ کنند و در برابر ضالمان و زورگویان بایستند تا ثابت کنند یکدیگر را بدون توجه به دین و مذهب، برادر خود می‌دانند.

خبرنگار دانش‌آموز: مونا سادات زیوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار