معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بهارستان:

بصیرت افزایی در مدارس، امری بسیار ضروری است

بهارستان یک (پانا) - معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بهارستان، بصیرت افزایی در سطح مدارس را امری بسیار ضروری و حائز اهمیت دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بصیرت افزایی در مدارس، امری بسیار ضروری است

نشست بصیرت افزایی و جهاد تبیین ویژه مدیران متوسطه دوره اول و دوم ناحیه یک بهارستان با سخنرانی روح الله شریفی، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بهارستان در سالن جلسات شهید درهم پور اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

روح الله شریفی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بهارستان ضمن تاکید بر اهمیت توجه به فعالیت های بصیرت افزایی در مدارس خاطر نشان کرد: پس از ۲۵ شهریور تنها امید دشمنان به مدارس و دانشگاه هاست و هدف معاندین ، دبیرستانها و هنرستانهای دخترانه ما هست. وی ضمن اشاره به حدیث پیامبر اکرم در خصوص امنیت که می فرمودند بدترین شهرها، شهری است که در آن امنیت نباشد، گفت: ما در بهارستان با هیچ مشکلی رو به رو نبوده ایم و این به سبب تلاش های قابل ستایش شما همکاران گرامی است.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بهارستان در ادامه افزود: مقوله بازگشایی مدارس بسیار مهم است و تمام سعی دشمنان برای اول مهر است و معلمین و مدیران در جبهه مقدم پیشگیری هستند. در مبحث حجاب شاهد آن هستیم که در وصیت‌نامه شهدا بسیار به آن تاکید شده است همچنین در مدارس پسرانه موضوع عفاف و در مدارس دخترانه موضوع حجاب تاکید شود و سعی کنید اولیا را در بحث حجاب و عفاف مسئول کنید.

وی ضمن تاکید بر نقش بصیرت افزایی در مدارس خاطر نشان کرد: از ۱۲ سال پیش تاکنون عوامل مختلفی مانند فضای مجازی، بازی های رایانه ای، انیمیشن، کتاب و فیلم روی تربیت نسل جدید تاثیر گذاشته است. ما باید در حوزه تربیتی مطالبه گری کنیم و زمینه حضور دانش آموزان به سمت فعالیت های غیردرسی را بالا ببریم. در زیست بوم جدید ایجاب می‌کند برنامه‌های پرورشی و تربیتی را توسعه و در آنها تجدیدنظر کنیم تا برنامه‌ها را منطبق با وضعیت روز زندگی دانش آموزان تنظیم شوند.

خبرنگار دانش آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار