معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان های استان تهران:

نسل جدید، نسل تکنولوژی و خودمحوری است

بهارستان یک (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان های استان تهران، نسل جدید را نسل تکنولوژی و خود محوری دانست و گفت نسل جدید اهل تکنولوژی و خود محوری است، بنابراین باید دانش خود در مقابل این نسل افزایش داد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نسل جدید، نسل تکنولوژی و خودمحوری است

آیین تجلیل از زحمات بازنشستگان آموزشگاه مطهره با حضور مرتضی تاجیک معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان های استان تهران و آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و هیات همراه در این آموزشگاه برپا شد.

مرتضی تاجیک، معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان های استان تهران ضمن تبریک ایام ربیع الاول برای همه دبیران سال تحصیلی خوبی را آرزو کرده و گفت: می دانم با تمام انگیزه و قوا پس از سه ماه بازیابی خود در خدمت دانش آموزان خواهیم بود. ما در آموزشگاه های دوره اول متوسطه با نسلی رو به رو هستیم که به عنوان نسل z از آنها یاد می شود. این نسل، نسل اهل تکنولوژی و خود محوری است فلذا باید دانش خود در مقابل این نسل را افزایش دهیم.

تاجیک ضمن تشریح نقش مدارس متوسطه در فرآیند رشد استعداد های دانش آموزان افزود: دوره متوسطه اول، دوره هویت یابی دانش آموزان است که میخواهند کم کم مسیر آینده زندگی خود را در تمام مسیر های تربیتی ببینند و شناسایی کنند. دانش آموز را به سطحی از آگاهی برسانید که علایق و استعداد های خود را بشناسد و در راه رسیدن به آن کوشش خود را مبذول کند. محل کشف علایق برای نیل به آینده ای روشن، جایی به غیر از کلاس های درس نیست.

همچنین در این جلسه آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تقدیر از زحمات بازنشستگان این آموزشگاه خاطرنشان کرد: سال‌های کاری بر چشم بر هم زدنی می گذرد، عمر آدمی به سرعت می گذرد و خوشا به حال کسانی که در همه حال رضایت خدا را در نظر گرفتند. تقدیر و قسمت همیشه بر این بوده که بالاخره سال‌های خدمت به خلق یک روزی به پایان برسند اما یادمان نرود همه ما معلم بوده و همیشه در حال دانش افزایی و رشد کیفی خود هستیم.

وی در ادامه افزود: فراموش نکنیم که در طول سال تحصیلی دانش آموزان را به سمت و سوی قرآن سوق دهیم و بیشتر تبلیغ امور پرورشی را داشته باشیم. به گفته مدیر کل، این فرآیند بازایستادگی است نه بازنشستگی، به این معنا که ایستاده در کنار هم به فرآیند آموزش ادامه خواهیم داد و هیچگاه از کوشش نمی کاهیم.

خبرنگار: رضا نیکجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار