فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم:

انقلابی بودن از ویژگی‌های یک فرمانده واحدبسیج مقتدر است

تهران(پانا) - فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم انقلابی و ولایی بودن را از ویژگی‌های یک فرمانده واحد مقتدر خواند و گفت که فرماندهان با گذراندن دوره‌ها به خود‌سازی می‌رسند.

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
انقلابی بودن از ویژگی‌های یک فرمانده واحدبسیج مقتدر است

اعظم کریمی، فرمانده بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم که به عنوان فرمانده حوزه شهرستان رباط‌کریم در اردو یاوران ولایت شهرستان‌های استان تهران حاضر شده بود، در گفت‌و‌گو با پانا تعداد دانش‌‌آموزان اعزامی به این اردو را بیان کرد:«اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم، ۱۶ فرمانده واحد دانش‌‌آموز و یک مربی به اردوگاه استانی شهید منتظری شهریار برای اردو‌های یاوران‌ولایت اعزام کرد.»

کریمی در ادامه برنامه‌های دانش‌‌آموزان اعزامی به دوره یاوران ولایت را توضیح داد: «دانش‌‌آموزان اعزامی به اردو یاوران ولایت در جلساتی که تشکیل دادند، پک و بروشور‌های فرهنگی در رابطه با حجاب، ولایت فقیه و شهدا را تهیه کردند تا در اردو با برپایی غرفه با شهرستان‌های دیگر به اشتراک بگذارند و تعامل کنند.»

وی در ادامه در رابطه با این تشریح دوره اظهار کرد: «دوره یاوران ولایت برای فرماندهان واحد مدارس پیشگام است. از هر مدرسه ۵ دانش‌‌آموز برگزیده انتخاب می‌شوند که در طی مصاحبه یک نفر به این اردو اعزام می‌شود. هر مدرسه یک فرمانده واحد بسیج دارد.»

این مسئول در ادامه تشریح دوره ذکر کرد:«این اردو چهار روزه است که دانش‌‌آموزان با صمیمیت و کار گروهی، کار تشکیلاتی انجام می‌دهند که این دانش‌آموزان سفیران مدارس خود هستند و برنامه جامع جذب بسیجیان و کار‌های فرهنگی را در مدارس را با هماهنگی کادر‌اداری مدرسه اجرا کنند.»

کریمی در پایان تشریح این طرح، اذعان کرد:«جهاد‌تبیین، حجاب، شهدا و راهیان‌نور از موضوعاتی است که دانش‌‌آموزان با هم به صورت تیمی در این باره گفت‌و‌گو می‌کنند. فرماندهان با گذراندن دوره‌ها به خود‌سازی می‌رسند. انقلابی و ولایی بودن از ویژگی‌های یک فرمانده واحد مقتدر است که ان‌شاء‌الله دانش‌‌آموزان یاور رهبر و امام زمان(عج) باشند.»

دانش‌آموز خبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار